پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

درباره ما

سایت خبری بارسا نیوز

بارسا نیوز

شرایط استفاده از سایت

 

آغاز به فعالیت :

بارسا نیوز کار خود را از میهن بلاگ آغاز کرد . تیر ماه 1390 ابتدا به صورت وبلاگ شروع به فعالیت کردیم و از همان ابتدا پوشش آخرین اخبار بارسلونا تلاش ما بود !

 

استقبال از بارسا نیوز دلیلی شد تا ما در شهریور سال 1393 اقدام به تغییر سیستم از وبلاگ به سایت نماییم چرا که امکانات وبلاگ پاسخگوی نیاز ما و مخاطبان ما نبود .

 

مشی ما چیست ؟

در بارسا نیوز انتشار اخبار نسبت به سایر موارد اولویت دارد . تلاش ما این است جدیدترین اخبار در کمترین زمان ممکن در دسترس مخاطب قرار بگیرد . تنها بروز رسانی را کافی نمیدانیم و اصل بر کیفیت است .

 

تیم تحریریه :

صاحب امتیاز و مدیر مسئول : ایمان علاءالدین

سردبیر :  سجاد فضلی

نویسندگان : 

فعالیت افتخاری : به زودی ....

 

اعضا برای ما مهم هستند :

بارسا نیوز تنها یک وب سایت خبری نیست بلکه با امکانات فراوانی که در اختیار اعضای سایت می باشد , رنگ و بوی اجتماعی نیز به خود گرفته است .

 

امکانات بخش کاربری شامل " پروفایل اختصاصی ,  ارسال نظر , ارسال مطالب و یادداشت , دوست یابی , ارسال پیام خصوصی , تعیین حریم خصوصی , تعیین آواتار  " می باشد .

 

همچنین امکان جدیدی با عنوان " خطاب " نیز در اختیار اعضای سایت قرار گرفته است . اعضا با استفاده از این امکان میتوانند دوستان خود را برای شرکت در نظرات مطالب دعوت کنند . ( جزئیات )

 

اندکی درباره خودمان :

تیم ما هرگز ثابت نبوده و همواره در حال تغییر است . فعالیت در بارسا نیوز نیازمند خلاقیت , پشتکار و اخلاق خوب است . در پشت صحنه ی کار در سایت اتفاقات زیادی میافتد و در پشت هر خبر هماهنگی های زیادی است . بارسا نیوز از نگاه ما فقط یک سایت نیست . بخشی از زندگی ماست !

 

به ما بپیوندید !

در بارسا نیوز به صورت پاره وقت و دور کاری میتوانید همکاری کنید . مهمترین شرط داشتن توانایی و تعصب نسبت به کار است . حقوق نیز نسبت به کار مناسب می باشد .

 

زمینه های نیازمند همکاری " پوشش شبکه های اجتماعی بارسلونا و بازیکنان این تیم , ویدیو " می باشد که در صورت تمایل جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ایمیل زیر تماس حاصل فرمایید .

 

از فرم تماس با ما استفاده نشود !

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

عمده فعالیت ما در شبکه ی اجتماعی تلگرام می باشد . نحوه ی فعالیت نیز به گونه ای است که برای خواندن جزئیات لازم است به سایت مراجعه شود .

 

کانال تلگرام بارسا نیوز
اینستاگرام بارسا نیوز
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.