پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ستارگان ناکام لیگ قهرمانان اروپا

کد خبر : 10037  |  زمان ارسال : شنبه 30 شهریور 1392
جهان فوتبال ستارگان بیشماری را به خود دیده و همچنان خواهد دید.



ستارگانی که گهگاه با همه درخشش‌ خیره کننده خود نتوانستند به برخی عنوان‌ها و افتخارها دست یابند یا حتی در رقابتی خاص حاضر باشند. از رایان گیگز گرفته که هرگز رنگ جام‌جهانی را با ولز ندید تا مارادونایی که قهرمانیدر جام باشگاه‌های اروپا را تجربه نکرد.
سه‌شنبه و چهارشنبه گذشته هفته نخست دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2014 - 2013 آغاز شد. رقابت‌هایی که در تاریخ چند دهه‌ای خود ستارگان بزرگ و کوچک زیادی را شاهد بوده است. بسیاری از آنها توانستند حضور در این رقابت‌ها را با عنوان قهرمانی پیوند بزنند و بسیاری هم کفش‌های خود را در حالی آویختند که دست‌شان از این جام و عنوان قهرمانی کوتاه ماند تا با حسرتبه کارنامه بلند افتخارهای‌شان نگاه کنند.

این گزارش کوتاه و تصویری نگاهی دارد به برخی از ستارگان جهان فوتبال که نتوانستند قهرمانی بزرگ‌ترین و معتبرترین رقابت باشگاهی اروپا و شاید جهان را تجربه کنند.

دیگو آرماندو مارادونا


از نگاه بسیار او بهترین بازیکن تاریخ فوتبال بوده و هست. با این همه نتوانست جام قهرمانی باشگاه‌های اروپا را به دست گرفته و بالای سر ببرد. اودر یازده سال حضورش در فوتبال اروپا تنها یک بار با ناپولی در جام یوفا بهقهرمانی اروپا رسید و دو بار هم اسکودتو را بالای سر برد ولی دستش از قهرمانی در جام باشگاه‌های اروپا، پدر لیگ قهرمانان اروپا کوتاه ماند.


جان‌لوئیجی بوفون


بهترین دروازه‌بان دهه اخیر فوتبال جهان هنوز نتوانسته به این افتخار بزرگ دست پیدا کند و آن را در تالار عنوان‌هایش کم دارد. بوفون در آخرین قهرمانییووه در سال 1996 عضو این تیم نبود و در فینال 2003 برابر میلان هم در ضربه‌های پنالتی برای بیانکونری کاری از پیش نبرد.



زلاتان ابراهیموویچ


این مهاجم سوئدی برای بزرگ‌ترین باشگاه‌های فوتبال توپ زده است ولی همیشه در بدترین زمان ممکن. دست کم تاکنون. چه اینتر چه بارسلونا درست بعد از ترکشان از سوی ایبرا قهرمان اروپا شدند. او اکنون در پاری‌سن‌ژرمن امیدوار است از بخت بیشتری برخوردار باشد.


رونالدو


سخت بتوان باور کرد ماشین گلزنی برزیلی نه در اینتر، نه در میلان و نه در بارسا هرگز به معتبرترین جام باشگاهی جهان دست نیافت. او همیشه در زمان‌بندی‌اش اشتباه داشت.


روماریو


قهرمان و ستاره فوتبال جهان ولی نه برنده و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا. اینگلزن برزیلی نه با آیندهوون به این مهم رسید نه با بارسلونا. او در دیدار پایانی لیگ قهرمانان اروپا در سال 1994 با پیراهن آبی‌ - اناری‌ها بازی و جام قهرمانی را به میلان و ستارگانش واگذار کرد.


روبرتو باجو


او سال‌ها در یوونتوس و میلان پا به توپ بود ولی با هیچکدام این تیم‌ها به این عنوان دست نیافت. هواداران باجو هرگز نتوانستند ستاره دوست‌داشتنی خود را با مدل خاص موهایش بر سکوی قهرمانی بزرگ‌ترین رقابت‌ فوتبال اروپا ببینند.


پاول ندود


او یکی از بزرگ‌ترین‌ها و همزمان یکی از بدشانس‌ترین‌ها بود. او در فینال از دست رفته سال 2003 به دلیل محرومیت انضباطی حاضر نبود و به این ترتیب نتوانست با جام قهرمانی عکس یادگاری بگیرد حتی با آن که توپ طلای فوتبال رااز آن خود کرد.


رود فان‌نیستلروی


او دست کم در منچستریونایتد می‌توانست به این افتخار بزرگ دنیای فوتبال دستیابد ولی گل‌های بیشمارش برای شیاطین سرخ و بعدها قوهای سپید (رئال مادرید) نتوانست قهرمانی این رقابت‌ها را برای او و تیمش به ارمغان بیاورد.


فرانچسکو توتی


اسطوره زنده رم از سال 1994 تاکنون چشم به راه قهرمانی با جالوروسی در اروپاست. شاید هم از همین روست که قراردادش را تا سال 2016 تمدید کرده است ...

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.