پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آلوز: این بار به سلتیک نمی‌بازیم

کد خبر : 10450  |  زمان ارسال : دوشنبه 8 مهر 1392
مدافع برزیلی بارسلونا هنوز خاطره شکست فصل گذشته تیمش در لیگ قهرمانان اروپا برابر سلتیک را از یاد نبرده است اما عقیده دارد کاتالان‌ها این بار به زانو در‌نخواهند آمد.


فصل گذشته در دور برگشت بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، سلتیک موفق شد در پارک هد با نتیجه 2 بر یک مقابل بارسلونا به پیروزی دست پیدا کند. بردی که به عقیده دنی آلوز از خوش‌شانسی نماینده اسکاتلند بوده است و امسال تکرار نخواهد شد.

به گزارش تسنیم،آلوز به روزنامه دیلی رکورد گفت: ما فصل پیش در اسکاتلند باختیم اما واقعیت این است که نتیجه‌ای که در آن بازی رقم خورد عادلانه نبود. ما باخت را پذیرفتیم اما آن شکست حاصل اشتباهات فردی‌مان بود نه برتری تیمی سلتیک نسبت به بارسلونا.

آلوز افزود: سلتیک در آن شب خوش‌شانس بود. اتفاقی که در آن بازی رخ داد هرگز تکرار نخواهد شد. ما شیوه‌ای که سلتیک با آن فصل گذشته برابر ما بازی کرد را بررسی کرده‌ایم و اگر این تیم قرار باشد دوباره با همان شیوه بازی کند، باید خیلی خوش‌شانس باشد که این بار بتواند از ما امتیاز بگیرد.

بارسلونا در شرایطی خود را برای سفر به خانه سلتیک آماده می‌کند که فوق ستاره آرژانتینی‌اش،‌ لیونل مسی را در اختیار ندارد اما به عقیده آلوز نبود مسی می‌تواند فرصت خوبی در اختیار نیمار، مهاجم برزیلی کاتالان‌ها قرار بدهد تا خودش را به عنوان جانشینی شایسته برای برترین بازیکن جهان ثابت کند.

آلوز خاطر نشان کرد: سلتیک از کیفیت بازی ما آگاه است اما مواجه شدن با نیمار برای این تیم چالشی جدید است.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.