پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

میلان جدید آلگری، نگاهی به ترکیب جدید تیم آ.ث میلان از سوی سایت باشگاه بارسلونا

کد خبر : 11053  |  زمان ارسال : سه شنبه 30 مهر 1392
  آث میلان، رقیب بارسلونا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، همچنان در حال پیگیری پروژه جوانگرایی در تیم خود می باشد، پروسه ای که از دو فصل قبلآغاز شده و فصل گذشته گوشه ای از نتایج عملکرد این باشگاه در بازی مقابل بارسلونا مشخص شد، زمانی که دو تیم در مرحله یک شانزدهم لیگ قهرمانان اروپابا یکدیگر روبه رو شدند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه بارسلونا در این فصل چندین تغییر در ترکیب تیم آلگری دیده می شود که این سایت به بررسی این تغییرات پرداخته است. 

بارسا نیوز

چندین گزینه جدید برای خط حمله و همچنین چند ترانسفر بزرگشاید بتوان گفت تأثیر گذارترین بازیکنی که نسبت به تیم فصل قبل به این ترکیب اضافه شده، ماریو بالوتلی است. این مهاجم ایتالیایی در نیمه ی فصل گذشته و در نقل و انقالات زمستانی به این تیم اضافه شد، اما نتوانست برای این تیم در لیگ قهرمانان بازی کند. یعنی او بازی های رفت و برگشت میان بارسلونا و میلان را از روی جایگاه تماشاچیان نظاره می کرد. اما حالا، با وجود اینکه با مسائلی مثل ناراحتی ماهیچه هایش دست و پنجه نرم می کند، اما او هنوز هم خطرناک ترین سلاح میلاناست. او در ترکیب تیمش در کنار الشعراوی مستعد قرار می گیرد تا در کنار همخط حمله قدرتمندی را تشکیل دهند.

با این حال، با وجود اضافه شدن ماریو بالوتلی، تیم آلگری در پست هافبک نسبت به سایر پست ها بسیار بیشتر تقویت شده است. برای مثال می توان به این سه بازیکن جدید اشاره کرد: کاکا (از رئال مادرید)، ساپونارا (از امپولی) و ماتری (از یوونتوس). علاوه بر این، خط هافبک این تیم دارای هافبک های قدرتیمثل دی یانگ و مونتاری و نیز هافبک های طراحی مثل مونتولیوو و روبینیو می باشد.

 

در طرف مقابل، چندین بازیکن هم از ترکیب این تیم جدا شده اند. مثلا: کوین پرینس بواتنگ که در چند فصل حضورش در آ.ث میلان دوگل در مقابل بارسلونا به ثمر رسانده بود. همچنین آمبروسینی و یپس دیگر بازیکنانی هستند که این تیم را ترک کرده اند.

 

تغییرات در بال ها

بدون شک، چالش اصلی میلان در این فصل، دفاع این تیم می باشد. ترکیب مدافعان این تیم ایتالیایی در دو بازی فصل گذشته در مقابل بارسلونا اینگونهبود: آبیاتی (دروازه بان)، آباته، مکسس، زاپاتا و کنستانت (چهار مدافع). آلگری در این فصل به استفاده از مکسس و زاپاتا در میانه ی دفاع ادامه می دهد، اما پست های دفاع چپ و راست این تیم به ترتیب به امانوئلسون و زاکاردوواگذار شده است. این در حالی است که خرید جدید میلان، یعنی عادل رامی (از والنسیا) نمی تواند تا ژانویه برای این تیم بازی کند.

 

تیم آ.ث میلان هنوز نتوانسته به ثباتی در بالای جدول سری آ دست یابد و حالا بعد از 7 هفته، میلان در رده 12 جدول قرار گرفته و با صدر جدول (تیم رم) 13 امتیاز فاصله دارد، با 13 گل زده و 13 گل خورده.

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.