پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ژاوی: بازی نیمار همیشه تماشایی بوده است/ به دلایل شخصی در بارسلونا ماندم

کد خبر : 11644  |  زمان ارسال : دوشنبه 20 آبان 1392
هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال بارسلونا به تمجید از مهاجم برزیلی کاتالان‌ها پرداخت.

از زمانی که نیمار در نقل‌وانتقالات تابستانی با 57 میلیون یورو به بارسلونا ملحق شده این مهاجم برزیلی روزبه‌روز در ترکیب کاتالان‌ها بیشتر جا می‌افتد و تاثیرگذارتر کار می‌کند.

بارسا نیوز

ژاوی هرناندس، هافبک آبی‌و‌اناری‌پوشان در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «beIn Sport» با تمجید از هم‌تیمی برزیلی‌اش گفت: تعجبی ندارد که نیمار در بارسلونا تاثیرگذار است چون ما پیش از این هم نمایش تماشایی او را دیده بودیم و اینکه قادر است با حرکاتش متفاوت باشد. نیمار در موقعیت‌های بسیاری با گل‌هایی که به ثمر می‌رساند، با پاس‌هایی که می‌دهد و با دریبل‌هایی که می‌زند نقشیتعیین‌کننده ایفا می‌کند و بازی سطح بالای خود را ارائه می‌دهد.

وی افزود: ما پیش از این هم عملکرد خوب نیمار را با تیم ملی برزیل در جام کنفدراسیون‌ها دیده بودیم اما تا به امروز ندیده‌ایم که او عملکرد ضعیفی داشته باشد.

هافبک 33 ساله تیم ملی اسپانیا با اشاره به اینکه چند بار فرصت جدایی از جمع کاتالان‌ها را داشته است، گفت: چندین بار این فرصت را داشتم که به دلایل مختلف از بارسلونا جدا شوم ولی همیشه به دلایل شخصی تصمیم گرفتم که در نیوکمپ بمانم. من یک بارسلونایی هستم و تصمیمات نهایی‌ام را براساس احساساتی که دارم، می‌گیرم.

ژاوی در پیروزی 4 بر یک شب گذشته (یکشنبه) بارسلونا بر رئال بتیس در گل‌هایی که پدرو، نیمار و سسک فابرگاس (2 گل) به ثمر رساندند تاثیر مستقیم داشت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.