پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش روز: باشگاه‌های لالیگا و خریدهای زمستانی

کد خبر : 12700  |  زمان ارسال : سه شنبه 3 دی 1392
لالیگا به تعطیلات زمستانی رسیده و تیم‌های بزرگ اسپانیا اکنون توجه خود را به نقل و انتقالات معطوف می‌دارند. سایت گل نگاهی انداخته به برنامه‌هایشان.

  زمان استراحت است. لالیگا در سال 2013 به پایان رسید و هم بارسلونا و هم رئال مادرید با بردهای دشواری در لیگ سال میلادی را به پایان بردند. بارسلونا صدرنشین است و اتلتیکو با فاصله‌ای بسیار اندک در رده دوم است.

بارسا نیوز

اکنون توجهات به سمت پنجره نقل و انتقالات زمستانی است، و این سه باشگاه می‌توانند تیم‌هایشان را تقویت کنند تا در نیمه دوم فصل به فکر قهرمانی باشند.


سایت گل نگاهی انداخته به برنامه‌هایی برای بارسا، مادرید و اتلتیکو در ژانویه، و اولویت‌های آنها و برخی تیم‌های بزرگ دیگر را بررسی کرده است.



بارسلونا سال 2014 را با تمدید قرارداد آندرس اینیستا و بازگشت لیونل مسی آغاز می‌کند.

اما هنوز مسائل دیگری هم هستکه باید حل شود. مارک بارترا در تابستان قراردادش به پایان می‌رسد و هنوز آن را تمدید نکرده است. آینده مارتین مونتویا هم نامشخص است و لیورپول به او علاقه دارد.

بارسا نمی‌خواهد هیچ کدام رااز دست بدهد و برای نگه داشتن آنها مذاکره خواهد کرد. جراردو مارتینو هم می‌خواهد در زمستان یک مهاجم بخرد.

روبرت لواندوفسکی و سرخیو آگوئرو مورد نظر هستند اما هیچ کدام حاضر نیستند که روی نیمکت بنشینند؛ کاتالان‌ها به دنبال بازیکنی هستند که مشابه هنریک لارسون در دوران فرانک رایکارد باشد.

اسکار کاردوسو از بنفیکا و میروسلاو کلوزه از لاتزیو زیر نظر قرار گرفته‌اند اما فرم اخیر سسک فابرگاس، پدرو و نیمار در مقابل دروازه، به علاوه بازگشت قریب‌الوقوع مسی، به این معناست که بارسلونا شاید تا تابستان صبر کند.

با این حال آندونی سوبی‌سارتا در هفته‌های آینده سرش شلوغ خواهد بود. مدیر ورزشی بارسلونا به دنبال جانشینی برای ویکتور والدس است که در تابستان از بارسا خواهد رفت. مذاکرات با مارک-آندره تر اشتگن از بروسیا مونشن گلادباخ و په‌په رینا از ناپولی به حد پیشرفته ای رسیده است. هر دو نفر می‌توانند به بارسا بپیوندندو تصمیم نهایی در ژانویه اعلام خواهد شد.

در زمینه خروج، بارسا پیشنهادهایی که برای الکس سونگ برسد را بررسی خواهد کرد، هرچند که اگر پیشنهاد خیلی خوبی نرسد بعید است او زودتر از تابستان از بارسا برود.




احتمال این که رئال مادرید در ژانویه خرید انجام دهد از بارسا هم کمتر است. اما کارلو آنچلوتی امیدواراست که ژابی آلونسو را متقاعد کند که قرارداد جدیدی امضا کند. قرارداد فعلی آلونسو تا تابستان پیش رو است.

آلونسو با مادرید مذاکره کرده اما باشگاه نسبت به یکی دو ماه پیش اطمینان کمتری دارد چرا که خانوادهآلونسو به دنبال تغییر آب و هوا هستند. ژابی و همسرش تازه صاحب یک دختر شده‌اند و مادرید امیدوار است که نیاز به ثبات کمک کند که این بازیکن 32ساله در پایتخت بماند.

آنچلوتی همچنین توجهش به ایلکای گون‌دوغان از بروسیا دورتموند هست تا او را در صورت رفتن آلونسو بخرد.

مادرید همچنین به دنبال مهاجم است، اما بعید است که در زمستان مهاجم تازه‌ای به این تیم بیاید، به‌ویژه پس از آن که لوییس سوارس، هدف اصلی رئالی‌ها قرارداد جدیدی با لیورپول امضا کرد.

آنخل دی‌ماریا مورد توجه موناکو است و شاید در ژانویه برود، اما آنچلوتی امیدوار است که او را نگاه دارد. بازیکن آرژانتینی تنها با قیمتی برابر با یک مهاجم در کلاس جهانی از رئال جدا می‌شود و این اتفاق در زودترین حالت ممکن در تابستان 2014 خواهد افتاد. پس فعلا دی‌ماریا را باید در رئال ببینیم.




اتلتیکو مادرید هنوز مقروض است و در حال حاضر با بودجه‌ای اندک کار می‌کند. دیه‌گو سیمئونه احتمالا پول چندانی برای خرج کردن ندارد، هرچند که آنها می‌خواهند برای اولین بار پس از فصل 96-1995 قهرمان شوند.

مربی آرژانتینی به هیئت مدیره گفته که می‌خواهد تیمش را در همین شرایط نگاه دارد و تا پایان فصل به دنبال قهرمانی باشد.

اتلتی فقط به دلیل تفاضل گل در رده دوم قرار گرفته (آنها هنوز با بارسلونا بازی نکرده‌اند تا نتیجه بازی رودررو اوضاع را مشخص کند)، اما چندین بازیکن این تیم تحت توجه باشگاه‌های دیگر قرار گرفته‌اند، از جمله دیه‌گو کاستا (آرسنال او را می‌خواهد)، کوکه (این هافبک را دیوید مویس زیر نظر گرفته) و رائول گارسیا (که اینتر به دنبالش است).

کاستا به‌ویژه می‌تواند پول خوبی نصیب اتلتیکو کند، اما سیمئونه می‌داند که فروش او به معنای پایان امیدهای اتلتیکو برای قهرمانی است.

برخلاف رادامل فالکائو که درتابستان گذشته صحبت بسیاری از رفتن او به موناکو بود و این اتفاق هم سرانجام افتاد، اتلتی مطمئن است که کاستا را تا بلندمدت نگاه خواهد داشت. آنها می‌خواهند درآمدهای بیشتری از مسابقاتشان کسب کنند تا نیازی به فروش بازیکنان کلیدی‌شان نداشته باشند.




در تیم‌های دیگر بعید است کهحرکات زیادی در ژانویه انجام شود چرا که اسپانیا دوران ریاضت را می‌گذراندو باشگاه‌ها پول زیادی ندارند.

اتلتیک بیلبائو اخیرا قرارداد خوبی با ایبای گومس امضا کرده است. او تحت توجه چندین باشگاه لیگ برتری بود. باشگاه باسکی همچنین برابر پیشنهادهای منچستریونایتد برای خرید آندر اررا مقاومت خواهد کرد.

بتیس هم با ولادا توسیچ، مدیر ورزشی‌اش خداحافظی کرد و باید دید اندلسی‌ها در ژانویه بازیکنی خواهندخرید که به رهایی آنها از سقوط کمک کند یا نه.

همچنین در اندلس ممکن است کارلوس کامنی از مالاگا برود. او ذخیره ویلی کابایرو است و می‌خواهد در ترکیب ثابت کامرون در جام جهانی باشد و به همین دلیل نمی‌خواهد نیمکت‌نشین باشد.

رئال سوسیه‌داد هم احتمالا تیم فعلی را نگاه می‌دارد و قرارداد یوزبا سالدوا، مدافع راست بااستعدادش را تا سال 2016 تمدید کرده است.

در نهایت والنسیا به دنبال سرمایه‌های پیتر لیم است که احتمالا باعث پاک شدن بدهی‌های باشگاه خواهد شدو پروژه ورزشی جذابی را آغاز خواهد کرد. اما با تغییر مربیان و با توجه بهاین که قرارداد خرید باشگاه هنوز رسمی نشده، فعلا در ژانویه خبر خاصی نخواهد بود.

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.