پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بندی درقرارداد جدید سوارس برای احتمال انتقال به بارسا و رئال

کد خبر : 12705  |  زمان ارسال : سه شنبه 3 دی 1392
ستاره اروگوئه ای لیورپول که اخیراقراردادش را تمدید کرده، درقراردادش بندی را می بیند که به او اجازه می دهد تا درصورت ابراز تمایل رئال یابارسا شرایط برای جدایی او فراهم شود

لوئیس سوارس ستاره اروگوئه ای باشگاه لیورپول که هفته گذشته قراردادش بااین تیم را تا سال 2018 تمدید کرده، در قراردادش بندی را می بیند که طی آن اگر سران رئال یا بارسا برای خریداری اوابراز تمایل کنند، می تواند ازاین تیم جدا شود.

بارسا نیوز

روزنامه دیلی استار در گزارشی یادآوری کرده که سوارس 26 ساله می داند که به خاطر فصلی رویایی که پشت سرمی گذارد تیم های زیادی به دنبالش هستند و ممکن است دربازار تابستانیبارسا یا رئال به فکرخریدش بیفتندو با قراردادن این بند در قراردادش او باخیال راحتی می تواند به این پیشنهادات پاسخ مثبت دهد.

این درحالی است که همه از علاقه سوارس به پیوستن به تیمی لالیگایی مطلع هستند و از سوی دیگر نیز دوتیم رئال و بارسا تمایل زیادی برای خریداری این ستاره اروگوئه ای دارند.

لوئیس سوارس که هفته گذشته قراردادش را با لیورپول تا سال 2018 تمدید کرد، سالانه مبلغ 10.5 میلیون یورو دستمزد می گیرد وحالا پردرآمدترین بازیکن تاریخ لیورپول لقب گرفته.

سران باشگاه لیورپول درحالیچنین کاری را انجام داده اند که از تمایل سوارس در بازارتابستانی برای جدایی ازاین تیم مطلع بودند و حالا با این کار دست کم مطمئن خواهند بود که سوارس به تیمی درلیگ جزیره که رقیب مستقیمشان خواهد بود، نمی رود.

دراین میان خود سوارس وجود چنین بندی در قراردادش را تائید نکرده ولی اکثر رسانه های ورزشی اروپا این خبر را بازتاب داده اند.

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.