پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اینیستا مقابل لوانته به ترکیب بارسلونا باز می گردد

کد خبر : 13792  |  زمان ارسال : چهارشنبه 9 بهمن 1392
باشگاهبارسلونا اسپانیا روز سه شنبه اعلام کرد آندرس اینیستا پس از دو هفته مصدومیت موافقت پزشکان را برای بازگشت به مسابقات کسب کرد و از جمله بازیکنان دعوت شده برای دیدار مقابل مالاگا است.

اینبازیکن ملی پوش 29 ساله که 94 بازی ملی در کارنامه دارد در دیدار مقابل اتلتیکو مادرید در چارچوب رقابت های فوتبال قهرمانی باشگاه های اسپانیا، لالیگا، که با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود، از ناحیه زانو مصدوم شد.

بارسا نیوز

بهگزارش خبرگزاری فرانسه از مادرید، مصدومیت اینیستا موجب شد وی در دو دیدارلالیگا و دو دیدار جام حذفی اسپانیا نتواند تیمش را همراهی کند. باتوجه به بازگشت اینیستا برای دیدار مقابل لوانته در چارچوب دور برگشت مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی اسپانیا ، خراردو مارتینو تریجیح می دهد بهژاوی هافبک آماده این روزها بارسلونا استراحت دهد.
مارتینو روز سه شنبهدر کنفرانس مطبوعاتی گفت :«اینیستا به جمع ما بازگشت و باتوجه به اینکه مدت مصدومیت وی بیش از حد پیش بینی شده بود، لازم است وی زمانی برای بازی کردن داشته باشد.»
وی افزود:«پس از دوهفته غیبت ، به نظر می آید زمان خوبی برای ملحق کردن دوباره وی به تیم باشد.»
تیمفوتبال بارسلونا در دیدار رفت ، با نتیجه چهار بر یک در زمین لوانته به پیروزی رسید و به نظر می آید مسیر نسبتا ساده ای برای صعود به نیمه نهایی داشته باشد.
برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.