پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سیمئونه : یک گل زدیم که اعتماد به نفس بیشتری به ما داد

کد خبر : 13835  |  زمان ارسال : پنجشنبه 10 بهمن 1392
سرمربیاتلتیکو مادرید پس از پیروزی تیمش مقابل اتلتیک بیلبائو و صعود به نیمه‌نهایی رقابت‌های کوپا‌دل‌ری به تمجید از تیم حریف پرداخت و اظهار داشت.

دیگو سیمئونه پس از پیروزی تیمش مقابل اتلتیک بیلبائو و صعود به نیمه‌نهایی رقابت‌های کوپا‌دل‌ری به تمجید از تیم حریف پرداخت و اظهار داشت: مقابل رقیب بزرگی به میدان رفتیم. بیلبائو تیم فوق‌العاده‌ای دارد.


می‌توانم به شما بگویم که در 30 دقیقه اول ما کنترل میدان را در دست داشتیم، نه کنترل توپ را و وقتی که دیگو کاستا پس از تنها پنج دقیقه در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان قرار گرفت، فرصت بسیار خوبی نصیبمان شد. همچنین رائول گارسیا صاحب موقعیت شد؛ اما در 10 دقیقه آخر نیمه اول بیلبائو فرصت‌های بسیار خوبیداشت.

وی ادامه داد: در نیمه دوم بسیار خوب و قدرتمند ظاهر شدیم، سپس یک گل زدیم که اعتماد به نفس بیشتری به ما داد و در میدانی بسیار سخت به پیروزی رسیدیم.

سرمربی اتلتیکو مادرید خاطرنشان کرد: اول از همه باید منتظر باشیم تا ببینیم کدام بازیکنان در دیدار مقابل سوسیداد به میدان می‌روند. زیرا اولیور تورس و فیلیپ لوئیس مصدوم هستند. بقیه بازیکنان برای دیدار یکشنبه شب آماده هستند؛ اما باید تا جمعه منتظر باشیم. طبیعی است که برای برخی بازیکنان وقتی در سه مسابقه این چنین به میدان بروند، مشکلاتی به وجود می‌آید.

وی اضافه کرد: بازیکنان ماشین نیستند اما یک بار دیگر باید تأیید کنم کهبازی بازیکنان نشان دهنده صد در صد مسئولیت آنها است. امروز به دلیل نتیجه‌ای که شاگردانم رقم زدند، از آنها تشکر می‌کنم.

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.