بازی آنلاین جنگ خان ها
بارسا نیوز
نمایش آخرین اخبار ( اینجا کلیک کنید )
ارسال خبر جهت انتشار در بارسا نیوزپست ثابت
خبر جدیدی هست ؟ آیا ما پوشش ندادیم ! به ما کمک کنید تا بتوانیم اخبار را بهتر پوشش دهیم . برای این منظور لینک خبر را به همراه تیتر آن برای ما از طریق نظرات این مطلب ارسال کنید . خبر ارسالی با نام شما درج میشود . با تشکر
نظرسنجی : عملکرد مسی را پس از رفع مصدومیت چگونه ارزیابی میکنید ؟نظرات
ضمن دفاع از آزادی بیان در بارسا نیوز از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم .
همچنین میتوانید با ایمیل ما تماس گرفته و نظرسنجی بعدی را شما انتخاب کنید .

بارسا نیوز
نویسنده : ایمان ( مدیر ) موضوع : نظرسنجی ها ، زمان انتشار : 1392/11/18 ساعت 13:02
نمایش نظرات 1 تا 30
نظرات
ایمان ( مدیر ) گفته :

logo
پیام مدیریت : پس از ارسال نظر بر روی دکمه ادامه مطلب کلیک کنید تا مطلب با آدرس صحیح برای شما نمایش داده شود. با تشکر



عاشق شاه لئو(کینگ لئو) در تاریخ 1392/11/19 13:56 گفته :

ERUnique

عالی میتونم بگم هر روز بهتر دیروز اگه ناراحتین گل نمیزنه دلیلش یک چیز نشان دادن اینکه فقط تو مهاجم بودن بی رقفیب نیست هرجا بازی کنه بی رقیبه مارتینو هم گفت پاس گل هایی که اون میده هیچ هافبکی نمیتونه بده!!!!توپ طلای بعدی به خاطر همین عملکرد مال خود خودش حتی اگه خدای نکرده 2 ماه نباشه چون جای پاش رو با این چند بازی محکم کرد همون بازی اول بعد 2 ماه ثابت کرد اگر بخواد گل بزنه میزنه ولی فعلا میخواد جواب امثال پله رو بده!!که داد:شاه لئو:مردین یه خط بیاین عقب!


عاشق شاه لئو(کینگ لئو) در تاریخ 1392/11/19 13:54 گفته :

ERUnique

عالی میتونم بگم هر روز بهتر دیروز اگه ناراحتین گل نمیزنه دلیلش یک چیز نشان دادن اینکه فقط تو مهاجم بودن بی رقفیب نیست هرجا بازی کنه بی رقیبه مارتینو هم گفت پاس گل هایی که اون میده هیچ هافبکی نمیتونه بده!!!!توپ طلای بعدی به خاطر همین عملکرد مال خود خودش حتی اگه خدای نکرده 2 ماه نباشه چون جای پاش رو با این چند بازی محکم کرد همون بازی اول بعد 2 ماه ثابت کرد اگر بخواد گل بزنه میزنه ولی فعلا میخواد جواب امثال پله رو بده!!که داد:شاه لئو:مردین یه خط بیاین عقب!


هیس ! رئالیا حرف نمیزنند در تاریخ 1392/11/18 22:26 گفته :

ERUnique

اقای ناشناس قشنگ تابلوئه رئالی هستی.برا این طرفداران هم متاسفم.پس طرفداران رئال درباره یعملکرد رونالو چی بگن بدبختا.رد هم کارت میگره و الان هم سه جلسه محرومه.خود طرفداران رئال هم از رونالدو بیش از این انتظار ندارن بدبختا.


URL:

مهدی داودی در تاریخ 1392/11/18 21:46 گفته :

ERUnique

خوبه ولی هنوز به اوج نرسیده


URL:

Lionel.P.L.X♡ در تاریخ 1392/11/18 19:53 گفته :

ERUnique

واقعا که، واقعا واسه کسایی که میگن مسی تموم شده متاسفم! اگه شماطرفداران واقعی مسی هستید همچین حرفیونمیزدید! مسی دربازی با سوسیه داد عالی بود،پاس گل های خوبیم میده،فقط یکم بدشانسه!همین!


URL:

محمد رضا ش در تاریخ 1392/11/18 18:39 گفته :

ERUnique

مسی به نظر من عالی بوده. اون حالا دیگه یه وظیفه دیگه داره تو بارسا اونم بازی سازیه تو اکثریت گلهای بارسا نقش داره تاتا میدونه که اینیستا و ژاویتو اوج نیستن و بهترین تغزیه کننده خط حمله رو مسی دیده


URL:

رضا در تاریخ 1392/11/18 17:39 گفته :

ERUnique

حنوز به اوج نرسیده


URL:

در تاریخ 1392/11/18 17:22 گفته :

ERUnique

ایمان جون ممنون دستت درد نکنه ولی من هنوز در ابهامم


URL:

پاسخ  ایمان ( مدیر ) : خواهش میکنم . اگر سوالی هست به ایمیل بفرستید
مهدیییی در تاریخ 1392/11/18 17:19 گفته :

ERUnique

ازت ممنونم ایمان


URL:

پاسخ  ایمان ( مدیر ) : 
مهدیییی در تاریخ 1392/11/18 17:15 گفته :

ERUnique

من از این سایت می رم و دیگه به این جا نمیام سایت قهطی نیست که اخه بگید کینتون به خاطر چیه من که موندم والا


URL:

پاسخ  ایمان ( مدیر ) : در حال بررسی موضوع هستم .
امیررضا فلاح در تاریخ 1392/11/18 16:29 گفته :

ERUnique

واقعا برای اشخاصی که میگویند مسی ضعیف است متاسفم درسته که مسی مثل سالهای قبل نیست اما نه دیگه اینجوری از او انتقاد میکنید بازهم میگم که برای بعضی اشخاص متاسفم


URL:

a.a11 در تاریخ 1392/11/18 15:45 گفته :

ERUnique

خو حتما باید بگم مسی عشقم عزیزم جونم بازیت بد شده
عشق است پیکه :|


URL:

a.a11 در تاریخ 1392/11/18 15:34 گفته :

ERUnique

چرا نظر من تایید نشد
دیشب کامنت دادم
گفتتم بسیار ضعیف و ب عنوان ی بارسایی میگم خیلی از روی ترس میگن خوب
واقعا براتون متاسفم
جای انتقاد -0-



پاسخ  ایمان ( مدیر ) : خیلی روک گفتید . تایید نشد .
نا شناس در تاریخ 1392/11/18 14:37 گفته :

ERUnique

اصلا خوب نبود.در حد آری برهانی هم نبود.این طوری پیش بره توپ طلای بعدی هم مال پنالادو میشه


URL:

در تاریخ 1392/11/18 13:58 گفته :

ERUnique

خیلی متوسط است.درحد کینگ لئو نبود.


URL:

LEO در تاریخ 1392/11/18 13:48 گفته :

ERUnique

به نظر من خوبه ولی خیلی ها متوسط و ضعیف فکر میکنند....
اما به زودی به روز های قدیمش برمیگرده..
روز های پر گل و هیجانی.....
به نظر من که عالیه .....


URL:

LEO در تاریخ 1392/11/18 13:47 گفته :

ERUnique

به نظر من خوبه ولی خیلی ها متوسط و ضعیف فکر میکنند....
اما به زودی به روز های قدیمش برمیگرده..
روز های پر گل و هیجانی.....
به نظر من که عالیه .....


URL:

barca_love66 در تاریخ 1392/11/18 13:22 گفته :

ERUnique

سلام به یاد صحبت پپ گواردیولا که مسی تو تیم ش سه تا یا چهار تا بازسی گل نزده بود که یه خبر نگار ازش پرسیده بود چرا مسی گل نمی زنه که پپ در جواب گفت که اگه مسی در بیست بازی گل نزنه ناراحت نمی شم چون میدونم بیستا پاس گل می ده . چون مسی مسی یه....


URL:

mpn10 در تاریخ 1392/11/18 13:19 گفته :

ERUnique

خوب بود عالی نبود ولی خوب بود ولی نیمار یک چیز دیگه است ما تو دلمون موند این دوتا رو با هم ببینیم
که وقتی هم هیچکدومشون مصدوم نیستند یکی شون رو روی نیمکت می زاره


URL:

نادیامسی در تاریخ 1392/11/18 12:55 گفته :

ERUnique

مسی افت نکرده فقط زیادی بدشانسه تمام تلاششو میکنه ولی چیکاکنه که با نهایت بدشانسی گل نمیشه... فک کردین اگه رونالد دوماه مصدوم بود یا درطول یک فصل اونهمه مث مسی مصدوم میشد الان چه حالو روزی داشت بقول یکی از دوستان اصلا فوتبال بازی کردنو فراموش میکرد ...


URL:

امیر هانری در تاریخ 1392/11/18 12:52 گفته :

ERUnique

دارای ترس از دست دادن جام جهانی و بازی محتاطانه


URL:

در تاریخ 1392/11/18 12:39 گفته :

ERUnique

دوست دارم امتر دوندگیشو اخر ١بازی ببینم!فكر نكنم زیاد باشه!چون نه موقع حمله جا عوض میكنه نه موقع دفاع كاری میكنه!الان كه گل نمیزنه اگه به سمت راست متمایل بشه یا بیاد تو هافبك پاس بده باز بیشتر به نفع بارساست!


URL:

H74 در تاریخ 1392/11/18 12:02 گفته :

ERUnique

مسی خیلی بااحتیاط بازی میکنه.اصلا به خودش فشار نمیاره.امیدوارم بااومدن نیمار به اوج برگرده


URL:

بنیامین در تاریخ 1392/11/18 11:40 گفته :

ERUnique

زیاد خوب نبوده اگه یک بازی هتریک کنه شک نکن به دوران خوبش بر میگرده


URL:

محمد در تاریخ 1392/11/18 10:29 گفته :

ERUnique

سلام به نظر شما مسی تو بازی با سوسیه‌داد فوق العده نبود؟
انصافا خیلی باطراوت بازی میکرد هر بار که پاسش می‌دادن چند نفرو دریبل می‌زد.


URL:

ali zed Ronaldo در تاریخ 1392/11/18 10:25 گفته :

ERUnique

بهترین است گل میزنه ولی پاس میده


URL:

hosein eshghe barca در تاریخ 1392/11/18 02:20 گفته :

ERUnique

اگه به مسی تو بازیها دقت کنین خیلی واضحه که اصلا به خودش فشار نمیاره و حتی بعضی وقتا راه میره تو زمین.که این رفتارش دوتا علت داره یکیش امادگی واسه جام جهانی و دومیش نوع سیستم بازی تیم با تفکرات تاتا هستش.پس دوستان جای هیچ نگرانی نیست مسی همیشه مسی میمونه و تاثیرگذاره.به امید سه گانه دراین فصل که دور از دسترس هم نیست


URL:

maryam در تاریخ 1392/11/18 02:07 گفته :

ERUnique

با وجود علاقه ای که به مسی دارم ولی از بازیش راضی نیستم جام جهانی بهانس چون چندتا موقعیت تک به تک خراب کرد کسی که از کودکی بازی میکنه و مغز فوتباله با 2 ماه مصدومیت بازی یادش نمیره


در تاریخ 1392/11/18 02:01 گفته :

ERUnique

با اومدن نیمار، مسی به روزهای اوجش برمیگرده مطمئن باشید که همینطور خواهد بود... انگار مسی برای نیمار و نیمار برای مسی ساخته شدند


URL:

در تاریخ 1392/11/18 01:31 گفته :

ERUnique

ضعیف


URL:

ارسال نظر + قوانین

نظراتی كه به تعمیق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.

• نظرات حاوی عبارات توهین آمیز (اشخاص، قومیتها و . . .) به هیچ وجه منتشر نخواهد شد .
• نظرات کپی شده و فاقد محتوا منتشر نمیشود.
• لطفا از نوشتن نظرات با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.
سیاست های ما در تایید نظرات
قوانین ارسال نظر
در زمینه‌ی انتشار نظرات , رعایت چند مورد ضروری است :
1 - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2 - « بارسا نیوز » مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
3 - مدیریت بارسا نیوز مجاز است نظرات تبلیغاتی را بدون ذکر دلیل حذف نماید .
4 - نظرات حاوی درخواست تبادل لینک , سوالات شخصی , پاسخ داده نمیشود .
5 - نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به هواداران و بازیکنان ، باشد منتشر نمیشود.
6 - نظرات پس از تأیید مدیر کل منتشر می‌شود.

مهم :
لطفا در هنگام ارسال نظر , ایمیل خود را نیز ذکر کنید . ایمیل شما به هیچ وجه نمایش داده نمیشود و نزد ما محفوظ است . تنها در صورت نیاز ممکن است با شما تماس گرفته شود . لازم به ذکر است که درج ایمیل الزامی نمی باشد اما در مواقع ضروری تنها راه ارتباطی ما با شماست .
همچنین با ارسال نظر و شرکت در بحث ها به افزایش کیفیت سایت کمک کنید .
با توجه به حجم بالای نظرات ارسالی ممکن است نظرات با تاخیر منتشر شود . از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم .

تولبار الکسا
نظرسنجی
بی شک بارسا نیوز  بروزترین سایت خبری بارسلونا میباشد و به صورت روزانه آپدیت میگردد .
با توجه به این که خبرها از خبرگزاری های مختلفی جمع آوری میشود , دارای تنوع خبری بسیار زیادی میباشد .
بنابراین از کلیه هواردان باشگاه بارسلونا درخواست میشود تا با نصب تولبار بارسا نیوز علاوه بر دسترسی آسان به آخرین خبر های بارسلونا , از ما حمایت کنید .

نظرسنجی

1 - دسترسی به بخش های مختلف خبری بارسا نیوز
2 - دسترسی آسان به سایت رسمی باشگاه بارسلونا
3 - دسترسی به بهترین سایت نمایش نتایج آنلاین فوتبال در جهان
4 - دسترسی به بهترین سایت پخش آنلاین فوتبال
5 - دسترسی آسان به سایت  بازیکنان باشگاه  بارسلونا
6 - دسترسی به صفحه فیس بوک بازیکنان بارسلونا  نظرسنجی
7 - دسترسی آسان به سایت های پربازدید ایرانی و خارجی نظیر :
  ( گوگل , یاهو , فیسبوک , یوتیوب , آپارات , کلوب , فیس نما )

دانلود تولبار برای نصب تولبار کلیک کنید .
ابر برچسب ها
» لالیگا » پیکه » مارتینو » لیگ اسپانیا » تیتو » جام جهانی » لئو مسی » نیوکمپ » سانچز » بارسا نیوز » رونالدو » جرارد پیکه » تیم ملی آرژانتین » مسی » نیمار » تیاگو » منچستر یونایتد » پویول » فابرگاس » آندرس اینیستا » برزیل » مورینیو » چلسی » سوارز » بارسا » بارسلونا » اینیستا » اسپانیا » ویلانووا » اتلتیکو مادرید » ژاوی » آرژانتین » مصاحبه » بازی بعدی بارسلونا » پدرو » رئال » دنی آلوز » لیگ قهرمانان » رئال مادرید » سسک فابرگاس » بایرن مونیخ » تیتو ویلانووا » والدس » توپ طلا » لیونل مسی » گواردیولا » تمرینات بارسلونا » نقل و انتقالات » داوید ویا » لیگ قهرمانان اروپا