پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دروازه بان فصل بعد بارسا کیست؟

کد خبر : 14245  |  زمان ارسال : سه شنبه 22 بهمن 1392
قرار نیست ویکتور والدس فصل بعد در بارسلونا بماند؛ این تعلل در معرفی دروازه بان فصل بعد، بیشتر به خاطر انتخاب دروازه بان است. بارسایی ها چند نفر را مد نظر قرار داده اند و منتظرند تا تکلیف آنها با باشگاهشان مشخص شود.

بارسا هنوز به طور قطعی دروازه بان فصل بعدش را معرفی نکرده است؛ البته این به آن معنی نیست که قرار است  ویکتور والدس فصل بعد در بارسلونا بماند؛این تعلل در معرفی دروازه بان فصل بعد، بیشتر به خاطر انتخاب دروازه بان است.

بارسا نیوز

در واقع بارسایی ها چند نفر را مد نظر قرار داده اند و منتظرند تا تکلیف آنها با باشگاهشان مشخص شود. یکی از این دروازه بان ها، هوگو لوریس دروازه بان فرانسوی تیم تاتنهام است که بارسایی ها ظاهرا صحبت های اولیه را هم با او انجام داده اند.
اینخبری است که « دیلی میرر » آن را فاش کرده و به نظر می رسد به واقعیت زیادهم نزدیک باشد. حداقل از حرف های خود لوریس که این طور برمی آید:« هدف من این است که به همراه تاتنهام سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل بعد را بگیریم. اگر این اتفاق نیفتدد زیاد به ماندن در اینجا فکر نمی کنم. به هر حال منتظرم تا ببینم شرایط تا آخر فصل چطور پیش می رود ».

 به نقل از « دیلی میرر »، لوریس ، کاپیتان تیم ملی فرانسه، در حالی این پیش شرط را گذاشته که تیمش این روزها در رتبه ششم لیگ برتر انگلیس حضور دارد و با رتبه چهارم جدول هم 6 امتیاز اختلاف دارد. در واقع شاید بارسلونایی ها جز معدود تیم های غیر انگلیسی باشند که دوست نداشته باشند تاتنهام جواز صعود به لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد تا دروازه بان فرانسوی آنها را به خدمت بگیرند. بارسا البته در کنار مذاکره با لوریس چند گزینه دیگر را هم مد نظر دارد؛ تیبو کورتوآ دروازه بان جوان اتلتیکو، پپه رینا و جوان دیگری به نام تر اشتاگن هم در تیررس بارسایی ها هستند. با این حال دیلی میرر نوشته که لوریس گزینه اصلی بارسا برای حفاظت از دروازه این تیم در فصل آینده است.

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.