پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیگرینی: مسی تعادل تیم ما را برهم خواهد زد؛ اوبهترین بازیکن دنیاست؛دیگر جواب مورینیورا نمی دهم

کد خبر : 14460  |  زمان ارسال : یکشنبه 27 بهمن 1392
سرمربی سیتی در صحبت هایی به تمجید از بارسا پرداخته و پیغامی هم برای مورینیو داشت:" من دیگر پاسخت را نمی دهم؛ فقط وقتی پایت را ازگلیمت فراتربگذاری،این کار را می کنم."

در پایان بازی دیشب منچسترسیتی مقابل چلسی در جام حذفی انگلیس که با صعود شاگردان پیگرینی به دور بعدی این رقابتها همراه بود، مانوئل پیگرینی سرمربیشیلیایی سیتی در گفتگو با خبرنگاران از مسائل مختلفی صحبت کرد.

بارسا نیوز

او در آستانه مصاف حساس تیمش با بارسلونا در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا به تمجید از مسی پرداخت وگفت:« مسی تعادل بازی را برهم خواهد زد.او بهترین بازیکن دنیاست.»

پیگرینی درپاسخ به این سوال که آیا برداخیر مقابل چلسی، انتقام باخت اخیر در مصاف دو تیم درلیگ برتر بوده یا خیر گفت:« نه، ما اصلا این گونه به این برد نگاه نمی کنیم.ما در لیگ برتر به چلسی باختیم و این کاملا با آن بازی متفاوت است.حالا ما خودمان را برای مصاف با بارسلونا حاضر می کنیم و آماده حمله یا دفاع هستیم. بازی با چلسی، بازی مهمی برای تیممان بود و توانستیم همان چیزی که از ما توقع می رفت را پیاده کنیم. ما احساس خوشبختی می کنیم که توانستیم تیمی بزرگ را شکست دهیم.ولی نمی خواهیم که درگیر جنجالها شویم. ما باید به همین سبک بازیادامه دهیم. از نظر تاکتیکی کار عجیبی انجام ندادیم.از عملکرد تیمم در بازی با چلسی راضی ام. ولی برای بازی با بارسا قطعا چند تغییری درتیممان اعمال خواهیم کرد.»

سرمربی شیلیایی سیتی درمورد مسی ادامه داد:« او چه به گل برسد و چه نه، تعادل تیم ما را برهم خواهد ریخت . مسی بهترین بازیکن دنیاست ولی ما فقط مقابل او بازی نمی کنیم و مقابل جمعی از ستارگان قرار می گیریم که می خواهد برای آنکه شانس صعود داشته باشند، کارهایشان را انجام خواهند داد.»
پیگرینی درمورد صحبتهای اخیر و جنجالی مورینیو گفت:« من دیگر به او جواب نمی دهم و فقط وقتی حس کنم که او پا را از حدش فراتر گذاشته جوابگویش می شوم.»
برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.