پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اشتباه تاتا و یک هدیه برای رئال مادرید

کد خبر : 14823  |  زمان ارسال : دوشنبه 5 اسفند 1392
از همان دقیقه اول بازی مقابل سوسیه داد مشخص بود کهاین بازی مثل سایر بازیها نیست؛ تاتا مارتینو در انتخاب ترکیب اصلی تیمش اشتباه کرده بود

ارسلونا در بازی شنبه شبش در ورزشگاه آنوئتا ودرخانه رئال سوسیداد قربانی اشتباهات شخصی خودش شد. انتخاب یک ترکیب اصلی نامناسب برای تیم ، برنامه ریزیهای اشتباه و غیر دقیق و عملکرد نه چندان مناسب بازیکنان باعث شد تا آبی اناری ها دراین بازی مغلوب شده و یک فاجعه رقم بخورد:

بارسا نیوز

یک باخت کهبه قیمت از دست رفتن صدرنشینی تمام شداز همان دقیقه اول بازی مشخص بود که این بازی مثل سایر بازیها نیست؛ تاتا مارتینو در انتخاب ترکیب اصلی تیمش اشتباه کرده بود و در بین دونیمه و وقتیهنوزتیمش 45 دقیقه دیگر زمان داشت هم نتوانست اشتباهش را اصلاح کند.
مشخص نبود که چرا تاتا درمقایسه با بازی هفته قبل تیمش مقابل منچسترسیتی 6تغییر درتیمش اعمال کرده؟ نیمکت نشین کردن بازیکنانی مثل آلوس، سسک، چابی وماسچرانو، آن هم به صورت همزمان شاید اشتباه بزرگ تاتا بود.همین نیمکت نشینی ها باعث افت سطح عملکرد بازیکنان بارسا شد و توجیه خیلی ساده ای برایباخت آنها در این بازی بود.

حالا شاید جای مورینیو خالی باشد تا آن «چرا؟چرا؟چرا؟»های متوالی را از تاتا بپرسد.

چرا تاتا؟ چرا وقتی تنها ده روز پیش در مصاف با رئال سوسیداد تیمت توانستهبود تا با غلبه برحریف به فینال جام حذفی راه یابد با آتش بازی کردی و مقدمات باخت تلخی را برای تیمت در حساس ترین برهه رقابت های لالیگا فراهم آوردی؟

چرا تاتا؟ چرا بعد از یک بازی تماشایی مقابل منچسترسیتی و یادآوری تسلط بارسا برتوپ و میدان به جهانیان و نشان دادن کلید موفقیت تیمت در کسب پیروزیهای متوالی بااتکا به ایده های روشن و سبک بازی بارز، باید شاهد چنینبازی ای باشیم؟

چرا تاتا؟ چرا در مقابل تیمی که سرتاپا حمله است چنین خط دفاعی را به میدان فرستادی؟


بارسا نیوز

چرا سانگ و بوسکتس و فقط یک بازیکن خلاق؟ چرا در یکی از اندک بازیهای حساسو سرنوشت ساز و وقتی از شرایط واوضاع جدول لالیگا مطلع بودی و صدای نفس های رئال و اتلتیکو را پشت سر تیمت می شنیدی،  سه امتیاز به این ارزشمندی را از دست دادی؟

تصمیماتی که تاتا در ورزشگاه آنوئتا گرفت، به منزله یک خودکشی بود و حالا باید دید که او قادر خواهد بود که در بازیهای باقیمانده، به ویژه مصاف های مستقیم با مدعیان قهرمانی این لغزش را جبران کند یا خیر؟تصمیماتی که رئال مادرید را به صدر جدول لالیگا رساند و مشخص نیست که بارسا چه زمانی بتواند دوباره به صدر جدول بازگردد.
برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.