پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آغاز مذاکرات بارسلونا با آرتورو ویدال

کد خبر : 14953  |  زمان ارسال : جمعه 9 اسفند 1392
اختصاصی بارسا نیوز      منبع : Give Me Sport      ترجمه شده توسط : آمانج

به گزارش روزنامه اسپورت کاتالونیا , سران باشگاه بارسلونا مذاکرات خود را برای جذب این بازیکن شیلیایی یوونتوس در تابستان با این باشگاه تورینی آغاز کرده اند.


این بازیکن شیلیایی در بررسی های انجام شده توسط بارسا, در بازیهای این فصل خود در سری آ امتیازات زیادی را برای یوونتوس کسب کرد و یکی از الهام بخش ترین بازیکنان در این زمینه است.

آنتونیو کونته به نظر می رسد متقاعد شده است که برای ماندن ویدال در یوونتوس تلاش کند , همچنین منچستر یونایتد که پیشنهاد خود را با قراردادی بزرگ و دستمزد هفتگی 200 هزار پوندی به یوونتوس ارائه کرده بود توسط باشگاهو ویدال رد شد .

دیوید مویس در بازار نقل و انتقالات زمستانی بنا به گزارش های متعددی علاقه مند به جذب ویدال بود اما باشگاه یوونتوس تصمیم گرفت که قرارداد خود را با ویدال تمدید کرده و آنرا بهبود ببخشد.

با این حال شایعه می شود که یکی از اهداف مویس در خرید تابستانی و 100 میلیون پوندی که باشگاه در اختیار مویس گداشته است بدون شک ویدال است.اما من یونایتد برای جذب ویدال باید بارسلونا را شکست بدهد.

به گزارش روزنامه اسپورت کاتالونیا , بارسلونا با ارائه پیشنهاد 50 میلیون یورویی برای جذب ویدال درتابستان از او به عنوان اولویت شماره یک مارتینو یاد کرده است.بنابراین بارسلونا بسیار مشتاق است که در تابستان آرتورو ویدال را به خدمت بگیرد. درحال حاضر نمایندگانی از سوی باشگاه بارسلونا برای مذاکره در خصوص انتقال ویدال در تابستان با مدیر عامل یوونتوس و مدیر برنامه های این بازیکن 26 ساله مذاکره خواهند کرد.

این حرکت نیز به نفع منچستریونایتد خواهد بود چون ویدالباید به ترک تورین فکر کند. سران باشگاه یوونتوس از فروش اینستاره شیلیایی ابراز تمایل کرده اند. اما آرتورو ویدال اعتراف کرده است که تا پایان فصل و قهرمانی در سری آ , در یوونتوس خواهم ماند , اما آینده غیرقابل پیش بینی است.


به نظر شما اگر بارسلونا نتواند ویدال را به ترک یوونتوس متقاعد کند , شانس منچستریونایتد بیشتر از قبل خواهدبود ؟
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.