پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

غیررسمی:منچسترسیتی آماده ی پرداخت هزینه200میلیون پوندی رضایت نامه ی لیونل مسی می شود

کد خبر : 15228  |  زمان ارسال : جمعه 16 اسفند 1392

رسانه های اسپانیایی خبردادند منچسترسیتی آماده میشودهزینه ی رضایت نامه ی لیوونل مسی راپرداخت کند(پاریس سنت جرمن هم شرایط راتعقیب میکند)

به گزارش El Confidential، اعلام شده لئو می تواند روی درآمدی 25 میلیون پوندی سالانه در اتحاد حساب کند. در این خبر اعلام شده مسی از قراردادش راضی نیست و همچنین به خاطر پرونده مالیاتی اش و نحوه برخورد رسانه های اسپانیایی، دلخور است.

در این خبر آمده است خروج احتمالی جراردو مارتینو از بارسا، می تواند به ترک ستاره افسانه ای این تیم هم بیانجامد که اخیر از سوی هم تیمی هایش هم مورد انتقاد قرار گرفته که باید انرژی بیشتری در زمین بگذارد.

پاریسن ژرمن هم به همراه سیتی، شرایط را تعقیب می کند، ولی مالیات 75 درصدیفرانسه برای متمولین، این انتقال را مشکل می کند. شنیده شده هر دو باشگاه با خورخه مسی، پدر و مدیر برنامه های لئو، صحبت کرده اند. این دو باشگاه، تنها باشگاه ها از جمع معدودی تیم در دنیا هستند که توان مالی خرید مسی را دارند. هزینه رضایت نامه 200 میلیون پوندی مسی می تواند رکورد گران قیمت ترین انتقال تاریخ فوتبال را 2/5 برابر افزایش دهد و در عین حال باشگاه خریدار را در مواجهه با قوانین فیرپلی مالی یوفا، به دردسر جدی بیاندازد.با این حال ریاست باشگاه، جوزپ ماریا بارتومئو، پیش تر اعلام کرده بود برنامه ای برای فروش شماره 10 ندارد و می خواهد فصل بعد، او را به پردرآمد ترین فوتبالیست دنیا بدل کند. گفتنی است مسی طی این فصل لالیگا و لیگ قهرمانان، 22 گل در 23 بازی به ثمر رسانده و مقابل همین منچسترسیتی هم گل زده است.
برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.