پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

10 انتقال احتمالی داغ، در تابستان پیش رو

کد خبر : 16293  |  زمان ارسال : شنبه 9 فروردین 1393
  بنگاه های نقل و انتقالات فوتبال از هم اکنون مشغول گرم کردن تنور نقل و انتقالات تابستانی هستند. بدون شک تابستان پیش جابجایی های مهمی در فوتبال جهان اتفاق خواهد افتاد.

سایت بلیچررپورت 10 بازیکن که به نظر می رسد چندین تیمبزرگ به دنبال جذب آن ها خواهند بود را در این مقاله آورده است.

بارسا نیوز

رده بندی انجام شده هم بر اساس احتمال جدایی بازیکنان انجام شده است.

10. خاویر هرناندز: منچستریونایتد


مهاجممکزیکی بیشتر فصل را از روی نیمکت و سکوها دنبال کرده است. چیچاریتو فقط در 1 بازی 90 دقیقه در زمین حضور داشته است و اگر تصمیم به جدایی داشته باشد چند باشگاه برای جذب او تلاش خواهند کرد.
بنا به ادعای بن جفرسون از  Express اینترمیلان یکی از جدی ترین مشتری های این بازیکن است و می خواهد در تابستان او را به میلان بکشاند.
در ماه نوامبر جیسون بورت از The Telegraph از علاقه دو تیم لندنی تاتنهام و آرسنال به این بازیکن خبر داد.
به گزارش مترو در ژانویه والنسیا هم قصد داشت با قراردادی قرضی چیچا را به مستایا منتقل کند.


9. جکسون مارتینز: پورتــــــو

آیا جکسون مارتینز در نقل و انتقالات تابستانی به آرسنال منتقل می شود؟
این مقاله ای بود که جیمی ساندرسون در مترو نوشتو باور دارد که آرسن ونگر در تابستان تمام تلاش خود را برای جذب مارتینز انجام خواهد داد و حاضر است مبلغی هنگفتی برای این انتقال بپردازد.

مهاجم تنومند کلمبیایی در این فصل 24 گل برای پورتو به ثمر رسانده است. مارتینز در اولین فصل حضورش در پرتغال 31 بار موفق به گلزنی شده بود و از آنجا بود به عنوان یکی از مهاجمین برتر اروپا مطرح شد.

در نوامبر جان کراس از میرر گزارش داد که چلسی علاقه مند به جذب این مهاجم 27 ساله است. همچنین گل هم از تمایل یوونتوس برای جذب مارتینز خبر داده است.

مارتینز تا 2016 با پورتو قرارداد دارد و این باشگاه رقم سنگین 30 میلیون پوند را برای جدایی او در نظر گرفته است. اگر تیمی حاضر به پرداخت رقم بالایی شود قطعاً پورتو وسوسه خواهد شد. جدایی مارتینز از پورتو محتمل به نظر می رسد.


8. کریم بنزما: رئال مادرید

بنزما با این دست از اخبار زیاد غریبه نیست و به نظر می رسد تابستان هم شایعاتی مبنی بر جدایی او از رئال مطرح شود. مهاجم فرانسوی در این فصل موفقبه زدن 23 گل شده است. آرسنال شدیداً به مهاجم نیاز دارد و یکی از بازیکنانی که برای این پست به آن ها لینک شده، بن زما است.

در ژانویه بیلد از تمایل بروسیا دورتموند برای جذب بنزما به عنوان جانشین لواندوفسکی خبر داد.
مترو از تمایل لیورپول برای جذب بن زما خبر می دهد، در همین حال مارکا ادعا می کند پاری سن ژرمن هم خواهان مهاجم اول رئال مادرید است.

در ژوئن بن زما وارد 12 ماه پایانی حضورش در رئال خواهد شد و اگر قرادادش تمدید نشود جدایی او جدی می شود.


7. آرتورو ویدال: یوونتــوس

ستاره شیلیایی یوونتوس در این اواخر به باشگاه های بزرگی نظیر؛ رئال مادرید، بارسلونا و منچستریونایتد لینک شده است.

هافبک 26 ساله هر گونه شایعه جدایی از یوونتوس را تکذیب کرد: "من به بارسلونا یا رئال مادرید می روم؟ این یک داستان مسخره است. من می خواهم با یووه قهرمان شوم و یک جام جهانی خوب داشته باشم. "

با این اوصاف یوونتوس برای نگه داشتن هافبک پرطرفدار خود در تابستان کار سختی را پیش رو خواهد داشت.


6. رادامل فاکائو: موناکـــو

فقط چند باشگاه قادر به تامین هزینه انتقال فالکائو هستند، مگر اینکه در این بین تیمی بانک بزند!
فالکائو با انتقال به موناکو در تابستان گذشته تبدیل به گرانترین خرید سال شد.

ژوزه مورینیو سرمربی چلسی چندی قبل به تلوزیون فرانسه گفت: "من تیم خوبیدارم، اما مهاجم ندارم، فالکائو هم تیم ندارد. بازیکنی شبیه او نباید جلوی3هزار نفر بازی کند. موناکو باشگاهی نیست که بتوان در آن به فوتبال پایان داد. "

مهاجم 28 ساله کلمبایی که هم اکنون مصدوم است فصل گذشته در 34 بازی 28 گل برای اتلتیکو به ثمر رساند و در این فصل هم تا قبل از مصدومیت 9 گل برایموناکو به ثمر رسانده بود.

اگر فالکائو مصدوم نمی شد می توانست در رده های بالای این لیست قرار گیرد اما احتمال عدم حضورش در جام جهانی او را در این رده قرار داده است.


5. ماریو مانژوکیچ: بایرن مونیخ

به نظر می رسد با توجه به پیوستن روبرت لواندوفسکی به بایرن مونیخ مهاجمکروات این تیم در تابستان این تیم را ترک کند. آخرین گزارش ها حاکی از آن است که مدیر برنامه های این بازیکن در لندن حضور داشته است. بجز چلسی و آرسنال، رئال مادرید و اینتر میلان هم به جذب این بازیکن تمایل دارند.

مهاجم 27 ساله تیم ملی کرواسی در 36 بازی این فصل 23 گل به ثمر رسانده است. جیمز دیکنسون از اکسپرس حدس می زند شانس منچستریونایتد و چلسی بعد از کناره رفتن ولفسبورگ برای جذب این بازیکن بیشتر شده است.

در همین حال مسئولان بایرن می گویند از ماندن مانژوکیچ مطمئن هستند. رومنیگه: "من از علاقه چند باشگاه به ماریو آگاه هستم. ماریو با ما قرارداددارد و من معتقدم در پایان این فصل دوباره با ما خواهد بود. "


4. لوک شاو: ساوتهمپتون

لوک شاو مورد تحسین بسیاری از فوتبال دوستان قرار گرفته است. مدافع چپ جوان ساوتهمپتون مورد تیم های بزرگ جزیره از جمله، منچستریونایتد، منچسترسیتی، چلسی و آرسنال قرار گرفته است. در هفته گذشته نام رئال مادرید هم به لیست تیم هایی که خواهان این بازیکن هستند اضافه شد.

مدافع 18 ساله ساوتهمپتون در 2 فصل اخیر 60 بار برای این تیم به میدان رفته است و در ماه گذشته اولین بازی ملی خود را هم مقابل دانمارک انجام داد.

مائوریتسیو پوچتینو سرمربی ساوتهمپتون شاو را یکی از بهترین مدافعین چپ جهان می داند. پوچتینو هفته گذشته در یک کنفرانس خبری درباره شاو گفت: "او می تواند در رئال مادرید و منتخب جهان بازی کند. او کیفیت لازم برای انجام این کار را دارد و به نظرم یکی از بهترین های جهان در پست خود است.

تیم جنوبی انگلستان که قبلاً سابقه فروش بازیکنانی نظیر گرث بیل، تئو ولکات و آلکس اوکسلد چمبرلین را داشته است در تابستان برای حفظ لوک شاو کارسختی را پیش رو خواهد داشت.


3. الیکیوم مانگالا: پورتو

اگر اخبار مربوط به نقل و انتقالات را دنبال کرده باشید اسم الیکیوم مانگالا برای شما قطعاً آشنا خواهد بود. مدافع 23 ساله پورتو یکی از ستون های شایعات نقل و انتقالات بوده است و به نظر می رسد در تابستان شاهد رقابتچند باشگاه بر سر جذب او باشیم.

بنا به گزارش جیمی جکسون از گاردین در ژانویه سیتی تلاش کرد این بازیکن را به اتحاد بکشاند اما در لحظات آخر معامله برهم خورد. در فوریه دوباره جکسون گزارش داد که منچستریونایتد هم وارد رقابت بر سر جذب مانگالا شده است. همچنین جان کراس از میرر پیش بینی کرده است که آرسنال و پاری سن ژرمن هم برای جذب این مدافع آینده دار و مستحکم تلاش خواهند کرد.

با توجه به نیاز مبرم باشگاه های بزرگ به مدافع میانی جدایی مانگالا از پورتو قطعی به نظر می رسد و باید منتظر ماند تا ببینیم کدام تیم برنده این کارزار خواهد بود.


2. ادینسون کاوانی: پاری سن ژرمن

سال گذشته یکی از پر  سر و صداترین بازیکن ها در بازار نقل و انتقالات کاوانی بود و به نظر می رسد این بحث امسال هم ادامه داشته باشد.

کاوانی از وضعیت خود در پاردو پرنس راضی نیست و بیشتر اوقات در سایه زلاتان قرار دارد. جان ادوادرز از دیلی میل گزارش کرده است که مهاجم پاری سن ژرمن در لیست خرید بسیاری از باشگاه حضور دارد.

تام هاپکینسون و استیو باتس از  Sunday People ادعا می کنند منچستر یونایتد به این مهاجم اروگوئه ای علاقه مند است.

همچنین شایعاتی مبنی بر علاقه ژوزه مورینیو به مهاجم سابق ناپولی هم به گوش می رسد. سیمون جونز از دیلی میل می گوید مورینیو آماده جنگ رو در رو بایونایتد بر سر جذب کاوانی است. "کاوانی آماده انجام مذاکرات اولیه مالی باتیم های خواهانش است. "

تابستان گذشته پدر کاوانی به Futboleros گفت که پسرش می خواهد برای رئال مادرید بازی کند.
با پایان فصل تعداد باشگاه هایی که به دنبال جذب کاوانی خواهند بود بیشتر خواهد شد.


1. دیه گو کاستا: اتلیتکو مادرید

شماره 1 لیست نیازی به معرفی ندارد. مهاجم اتلتیکو در این فصل 31 گل در 40 بازی به ثمر رسانده است و تبدیل به یکی از بهترین مهاجم های اروپا شده است.

در چند سال اخیر مهاجم های بزرگی از اتلیتکو جدا شده اند؛ سرخیو آگوئرو،رادامل فالکائو، فرناندو تورس و دیه گو فورلان از آن جمله اند.

مهاجم برزیلی الاصل تیم ملی اسپانیا بیش از هر باشگاهی به چلسی لینک شده است. گوردن تینان از ایندیپندنت از مذاکرات رو در روی دو طرف در هفته گذشته خبر می دهد.

انتقال او به چلسی می تواند باعث چند انتقال دیگر بین دو تیم شود. فرناندو تورس می تواند به عنوان بخشی از قرارداد به تیم سابقش برگردد. همچنین تیبوت کورتوا دروازه بان چلسی که قرضی در اتلتیکو حضور دارد می تواند قراردادش را با این تیم دائمی کند. در صورت پیوستن کاستا به آبی های لندن دمبا با و ساموئل اتوئو هم دیگر جایی در این تیم نخواهند داشت.

بنا به گزارش ESPN کاوانی و فالکائو هم مورد توجه این باشگاه هستند. قطعاً انتقال کاستا می تواند جذاب ترین و پر سر وصداترین نقلو انتقال تابستان پیش رو باشد.

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.