پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا برعلیه تحریم و مجازات های اعمال شده توسط کمیسیون انضباطی فیفا

کد خبر : 16475  |  زمان ارسال : پنجشنبه 14 فروردین 1393
ترجمه شده توسط : آمانج      منبع : سایت رسمی باشگاه بارسلونا       اختصاصی بارسانیوز      

پاسخ رسمی و بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا به حکم اعلام شده توسط فدراسیون بین المللی فوتبال " فیفا " و فدراسیون فوتبال پادشاهی اسپانیا

بارسا نیوز

این باشگاه بنابر رای صادره از سوی کمیته انضباطی فیفا اعلام تجدیدنظر خواهد کرد و در صورت نیاز در دادگاه داوری و ورزشی ( TAS ) از حقوق باشگاه و پاک بودن باشگاه بارسلونا دفاع خواهد نمود.

بعداز صدور حکم مبنی بر ثبت نام بازیکنان زیر 18 سال و غیر قانونی بودن ثبتنام تعدادی از این بازیکنان می خواهیم به نکات زیر دقت فرمائید :

1 - باتوجه به تحریم بارسلونا در بازار نقل و انتقالات توسط فیفا و فدراسیون اسپانیا , باید این مجازات و تحریم ها بر علیه بازار نقل و انتقالات زیر سن قانونی باشد ( بارسای بی ) نه تیم فعلی بارسلونا و حاضر درلیگ BBVA .

2 - این قانون و اساسنامه که بارسا را به نقض آن محکوم کرده است برای محافظت از بازیکنان زیر سن قانونی و حصول اطمینان لازم برای رشد مناسب بازیکنان زیر سن قانونی می باشد , باشگاه بارسلونا از طریق طرح ومکتب مدرسه فوتبال لاماسیا توسعه و پیشرفت بازیکنان خود را تضمین می کند.

3- لاماسیا شامل برنامه های : تمرینات آموزشی - تغذیه درست و مناسب - آموزشدروس مربوطه و زبان اسپانیایی و انگلیسی - محل های اسکان و اقامت مناسب و درجه یک - مراقبت های پزشکی در صورت نیاز کودکان و همچنین برنامه های توسعهورزش . تیم فوتبال بارسلونا نهادی کاملا" مردمی می باشد که فدراسیون فوتبال " فیفا " اعمال آموزشی و عملکرد برنامه های آموزشی ما را نادیده می گیرند .

4 - تمامی بازیکنان بارسلونا در تمام اوقات پایبند قوانین فوتبال در فدراسیون فوتبال اسپانیا و همچنین فدراسیون بن المللی فوتبال بوده اند و تابع قوانین این دو فدراسیون ذی ربط در تمامی سنین و اوقات بودهو خواهند بود.

5 - برخی از بازیکنان با توجه به حکم فیفا , حتی ازسوی فدراسیون فوتبال کاتالونیا به عنوان بازیکنان ملی کاتالونیا برای شرکتدر مسابقات قهرمانی منطقه ای از آنها دعوت به عمل آمده است .

6 - بنابر حکم فیفا و صدور مجوز توسط فدراسیون فوتبال اسپانیا روی عملکرد بازیکنان در بازی های رسمی تاثیر خواهد گذاشت و بنابراین هیچ نهاد نظارتی برای پیگیری اینگونه مسائل وجود ندارد که چه ضربه سختی به بازیکنان و وجهه باشگاه خواهد آمد .

7 - باشگاه بارسلونا تا به کنون هیچ گونه قوانینمدنی را زیر پا نگذاشته است و تمامی بازیکنان حاضر در لاماسیا جزء ساکنین قانونی این کشور می باشند.

8 - بازیکنانی که مجوز فدرال آنها توسط حکم فیفا لغو شده است , بنابر تعهدات باشگاه نسبت به تحصیلات و آموزش این بازیکنان و به منظور اجتناب از آسیب های اجتماعی می توانند در لاماسیا همانند گذشته به کارخود ادامه دهند , علی رغم اینکه این بازیکنان شامل ممنوعیت و تحریم باشگاه شده اند.

9 - هیچ یک از بازیکنان بارسلونا در شرایط و وضعیت بی نظمی اداری و اجرایی قرار ندارند .

10- باشگاه بارسلونا نیاز به تجدید نظر این حکم دارد و برای محافظت از بازیکنان زیر سنین قانونی در مناسبت های مختلفی با فیفا ارتباط برقرار کردهاست , هدف این است که مقررات بیشتر از قبل موثر باشند.

11 - مدل توسعه باشگاه بارسلونا همواره و صراحتا" قوانین فیفا را رسمیت شناخته و مدرسه فوتبال لاماسیا نیز یک نمونه خوب برای این مدل و تمرین خوب است.

12- نامزدهای کسب توپ طلا نمونه ای از به رسمیت شناختن فیفا در روش ها و متدهای آموزشی و روش های پیشرفت و توسعه ورزش و فوتبال می باشند.

13 -مدل های آموزشی بارسلونا به خانواده های بسیاری کمک کرده است تا در جامعه ادغام شوند . ( اشاره به اختلاف طبقاتی خانواده ها و همچنین کمک و همکاری بارسا به خانواده های بازیکنان حاضر در لاماسیا برای رفع این اختلافات طبقاتی درون جامعه ) .

14 - تنها در کاتالونیا تخمین زده شده است که تعداد 15,000 بازیکن زیر سن قانونی و غیر اسپانیایی با تبعیت از قوانین فیفا در فدراسیون ثبت نام کرده اند , باید در نظر داشته باشیم که این تعدادبازیکن و قانونی بودن تمامی مسائل آنها در ایالت و کشوری غیرمجاز ثبت نام وبه دنیای فوتبال معرفی شده اند.

برای تمامی موارد ذکرشده در بالا ,باشگاه بارسلونا خواهان تجدیدنظر در مورد این حکم می باشد و در صورت نیاز این باشگاه حاضر به دفاع از حقوق خود در دادگاه داوری و ورزشی ( TAS ) می باشد . همچنین باشگاه بارسلونا در مورد نقل و انتقالات و دفاع از حقوق و حفظ وجهه باشگاه و رفع تمامی این اتهامات وارده حاضر به انجام اقدامات مربوطه در این زمینه می باشد.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.