پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نایب رئیس باشگاه بارسلونا : عده ای توان دیدن موفقیت های بارسلونا را ندارند ؛

کد خبر : 16506  |  زمان ارسال : جمعه 15 فروردین 1393
خاویر فائوس نایب رئیس باشگاه بارسلونا در صحبت هایی حملات و اتهام های اخیر به باشگاه بارسلونا را ناجوانمردانه خواند.

خاویر فائوس نایب رئیس باشگاه بارسلونا در صحبت هایی اتهام های اخیر فیفا به باشگاه بارسلونا پیرامون شیوه مدیریت و نقل و انتقالات لاماسیا را قابل قبول ندانست و اذعان کرد که اتهامات چند سال اخیر به باشگاه متبوعش نمی تواند اتفاقی و یا از روی شانس باشد.

بارسا نیوز

"از نظر من اتفاقاتی که در چند سال اخیر پیرامون باشگاه ما رخ داده، اتفاقینیست. ما در این سال ها قربانی اتهام های نا جوانمردانه ای شده ایم. برای مثال عده ای ابتدا قضیه دوپینگ را مطرح کردند و پس از آن به گواردیو لا و تیتو ویلانوا اتهام زدند. در یک سال اخیر نیز حملات متوجه لیونل مسی (اتهاممالیاتی ) و نیمار ( قرارداد با بارسلونا) بوده است. "

"باز هم می گویم که اتفاق افتادن این مسائل پشت سر هم نمی تواند از روی شانس و یا اتفاقی باشد. اما خوشبختانه ما توانسته ایم به همراه طرفداران مان تمام این بحران ها را سپری کنیم  و نگذاریم که این بحث و جدل ها به خود تیم آسیب جدی وارد کند. ماسفانه عده ای هستند که می خواهند وجهه وتصویر عمومی بارسلونا را در سراسر جهان خدشه دار کنند اما اطمینان داشته باشید که موفق نخواهند شد."

"ما به دنبال این هستیم که مشخص شود چه افرادی پشت این اقدامات و اتفاقات هستند. واضح است که در این چند سال افراد زیادی بوده اند که توانایی دیدن این که بارسلونا تمام جام ها و رقابت ها را فتح کند، نداشته اند. ما علی رغم تغییر مدیریت و سرمربی می توانیم بگوییم که بارسلونا پرچمدار و بهترین تیم فوتبال دنیا در 10 سال گذشته بوده است و من به شما اطمینان می دهم که ما از این پس دست به سینه نخواهیم نشست تا به ما اتهام بزنند و ما مجبور باشیم که به آن ها پاسخ دهیم."

"لاماسیا مدرسه یادگیری فوتبال است و توجه بیش از اندازه بر روی آن به خاطر این است که شبیه آن در هیچ کجای دنیا وجود ندارد. قانون فیفا در مورد نقل و انتقال بازیکنان زیر 18 سال بیشتر در آسیا و یا آمریکای حنوبی کاربرددارد زیرا در آن جا 100 بازیکن را به خدمت می گیرند ولی در نهایت یکی از آن ها به فوتبالیست تبدیل می شود و بقیه را در همان حال رها می کنند. اما ما این جا تک تک اعضای لاماسیا را تحت آموزش و رشد قرار می دهیم تا به فوتبالیست های بزرگی تبدیل شوند. اینجا حتی نوجوانانی که نتوانند به فوتبالادامه دهند را ما تحت آموزش های دیگری قرار می دهیم تا به رشدشان به عنوانیک انسان کمک کنیم. ما در لاماسیا مدل و شیوه جدیدی را ابداع کردیم و واقعا نمی توانیم این حملات نا جوانمردانه را به آن تحمل کنیم."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.