سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مقاله : گواردیولا , اینیستا و مسی یا نقص قوانین توسط بارسا ؟

کد خبر : 16540  |  زمان ارسال : شنبه 16 فروردین 1393
ترجمه شده توسط : ایمان          اختصاصی بارسا نیوز

پدرو ریانو در مقاله ای که در سایت مادرید بارسلونا منتشر کرده است در رابطه با مسائل اخیر بارسلونا تحلیل های جالبی ارائه داده است . به دلیل طولانی بودن مقاله و کمبود وقت بخش هایی از این مقاله را ترجمه کردیم

بارسا نیوز

از شما دعوت میکنیم به این مقاله توجه بفرمایید . پپ گواردیولا , آندرس اینیستا و لیونل مسی بهترین نمونه هایی هستند که نحوه مراقبت بارسلونا از بازیکنان جوان را نشان میدهد . هر سه از ساختار لاماسیا برخواسته اند .

هرگز در مورد ارزش های آموخته شده در مکتب بارسلونا که به آنها اجازه میدهد باقی بمانند و نه فراموش شوند . در همه ی زمان ها مردم آنها را دوست دارند . این سه مثال تنها برای نشان دادن مقیاس فعالیت های لاماسیا و ساختار تصویب شده و مستحکم آن است که هزاران نفر از جوانان و نونهالان را در آغوش خود جای میدهد . با این حساب چرا فیفا مجازات هایی برای باشگاه وضع کرده است . باشگاهی که اینچنین قوانین بازی جوانمردانه را آموزش میدهد .

سوال این است که آیا فیفا در واقع بارسلونا را مجازات کرده است یا جوانان را ؟

باشگاهی که غرور میلیون ها نفر در جهان است . آیا فیفا گرفتار بازی کثیفی شده است ؟ باشگاه بارسلونا تاکنون بیش از دوازده آکادمی فوتبال در سراسر جهان تاسیس کرده است که در آن به ترویج رقابت های ورزشی با قواعد بازی جوانمرداه میپردازند . این باشگاه همه فن حریف است .

بارسا نیوز

فلسفه بارسلونا حد و مرزی نمی شناسد . این فلسه در قلب آبی اناری ها جاریست . فلسفه ای که در چند سال گذشته موجب شده است این باشگاه اینچنین در سراسر جهان مطرح شود و توسط مردم جهان شناخته شود .

مورد بعدی این است که باشگاه بارسلونا ارزش ها را می آموزد . مهمترین مساله در مدارس فوتبال بارسلونا این است که نه تنها مدارس همچون یک مدرسه و یا حتی یک خانه برای بازیکنان هستند در این مدارس مهم نیست افراد به چه زبانی و با چه رنگ پوستی زندگی میکنند . میخواهند کاتالانی باشند یا اسپانیایی . اروپایی باشند یا آسیایی . آفریقایی باشند یا امریکایی . اینها اصلا مهم نیستند .

در زمانی که صد ها نفر از مهاجران غیر قانونی آفریقایی در طول سفر هایی دریایی به تعقیب یک زندگی بهتر در اروپا هستند و جان خود را از دست میدهند و دیگر سازمان ها کمک هزینه ی تحصیلی به فرزندانشان میدهند لازم نیست غم و غصه ی مالیات و مسکن و ... را بخورند چرا که همه ی این ها در یک باشگاه است .

انتظار یک زندگی منظم و بیش از حد مناسب و معقول با وعده های غذایی مناسب و رژیم های غذایی برای ورزشکاران جوان و آموزش و پرورش تحت نظارت کامل نهاد های قانونی نشان میدهد که بارسلونا فقط فوتبال نیست .

این است که از فلسفه ی لاماسیا بازیکنانی مانند مسی , اینیستا و گواردیولا و هزاران تن دیگر امروز جزوی از این باشگاه بزرگ به حساب می آیند .

بارسا نیوز

فیفا اگر واقعا تصمیم به مجازات بارسلونا برای چنین اعمالی میگیرد پس این نهاد قانونی رفتارش بسیار شنیع است و در حال فرو رفتن در منجلابی سیاسی است .

باید حکومت بلاتر و قوانین فیفا تفسیر شود ؟
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.