پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کرایوف: مربی‌ تصمیم گیرنده نیست؛ مسی باید بالاترین دستمزد را داشته باشد

کد خبر : 16752  |  زمان ارسال : شنبه 23 فروردین 1393
یوهان کرایوف می‌‌گوید هیئت مدیره باشگاه بارسلونا باید مسئولیت شکست و حذفاز چمپیونزلیگ را در باشگاه بارسلونا به عهده بگیرد. وی اعتقاد دارد باید از مربی‌ و بازیکنان انتقاد کرد اما مشکلی‌ اصلی‌ باشگاه از جای دیگری است که از مدت‌ها پیش وجود داشته است.

به گزارش فوتبال اسپانیا، کرایوف می‌‌گوید: "ناراحتم اما عصبانی‌ نه. بارساکاری که می‌‌توانست را انجام داد. همه آن کاری که از آنها خواسته شده بود را انجام دادند.

بارسا نیوز

 من بار‌ها گفته‌ام، کسی‌ که برای بازیکنان تصمیم می‌‌گیرد مربی‌ است اما در چهار سال اخیر مربی‌ همواره آن شخص نبوده است. اتفاقی‌ کهافتاده با عقل جور در می‌‌آید. اولین کاری که هیئت مدیره کرد، نخواستن پپ بود و پس از آن چه کسی‌ مسول تیم بوده؟ مربی‌؟"


این اسطوره هلندی به مساله چیگرینسکی می‌‌پردازد: "مدیر ورزشی باشگاه، آندونی زوبیزارتا این بازیکن را بر خلاف میل مربی‌ می‌‌فروشد. این اولین مشکلی‌ بود که با گواردیولا به وجود آمد. مارتینو آن کاری که می‌‌تواند را انجام می‌‌دهد اما دشوار است که مسول کاری باشید اما عملا نباشید!"

مربی‌ و بازیکن سابق بلوگرانا در مورد نیمار می‌‌گوید: "یک روز در مورد نیمار چیزی گفتم که بعد‌ها به من گفتن که تو منتقد نیمار هستی‌. نیمار کسی‌است که بیش از همه در مورد آنچه رخ داد، آسیب دید. وی قربانی است و سخت است در مورد رختکنی که هنوز با آن آشنایی ندارید صحبت کنید. وی قربانی پول،مدیر باشگاه و خود باشگاه شد. بار دیگر می‌‌گویم، این مربی‌ است که بازیکنان را بهتر می‌‌سازد و مربی‌ باید در مورد خیلی‌ از چیز‌ها نظر بدهد.مسی باید بالاترین دستمزد را در جهان داشته باشد. آنها چهار سال زمان داشته اند که بد تر شده است."

کرایوف در مورد راهکار بیرون آمدن بارسلونا از این شرایط می‌‌گوید: "در حالت طبیعی بهترین روش انتخابات خواهد بود. اگر کسی‌ می‌‌خواهد تصمیم بگیردکه چه کسی‌ برای سال‌های مدیر باشگاه باشد، باید این تصمیم به انتخاب گذاشته شود."

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.