پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش روز : الکسیس سانچس بجای فابرگاس ؛ سورپرایز تاتا برای بازی فینال

کد خبر : 16862  |  زمان ارسال : سه شنبه 26 فروردین 1393
منبع : ال موندو دپورتیوو                  ترجمه : توسط : سجاد
وقت آن رسیده که تاتا از فابرگاس صرفنظر کرده و در ال کلاسیکو فرصت را به سانچز بدهد . بارسلونایبحران زده به این امیدوار است که با کسب حداقل این جام نه چندان مهم ، مرهمی بر زخمهای عمیق خود بگذارد . تاتا مارتینو که این روزها بیشتر از هر نظر مورد انتقاد رسانه های بارسلون قرار دارد به خوبی از اهمیت کسب این جان باخبر است .

uploads/images/news/139301/9616Real-Madrid-vs-FC-Barcelona-2014-Estadio-Santiago-Bernabeu.jpg

بر اساس شنیده ها ، مارتینو به ترکیب 11 نفره ایده آل خود برای مسابقه فینال جام حذفی نزدیک شده است . البته همه چیز به روند بهبودی مصدومان این تیم بستگی دارد و بخصوص آخرین جلسه تمرینی ، نقش تعیین کننده ای در اعلام نفراتاصلی بارسا برای بازی فینال خواهد داشت .مهمترین علامت سوال مربوط است به "پیکه "  و اینکه او به این بازی خواهد رسید یا خیر ؟ تیم پزشکی بارسلونا امروز آخرین آزمایشات لازم را انجام خواهند داد و به احتمال فراوان فردا مشخص خواهد شد که وضعیت پیکه چگونه است .
علاوهبر پیکه بارترا نیز دچار مصدومیت شده و حضور او نیز در این بازی مبهم بنظرمی رسد. با مشخص نبودن وضعیت این دو بازیکن ، پویول به نوعی مجبور شده استکه خودش را به این بازی برساند و به احتمال زیاد پویول و ماسکرانو زوج دفاعی بارسا در مقابل مادرید خواهند بود. در فاز دفاعی بارسلونا، آلبا و آلوز در آخرین بازی بارسا در لالیگا روی نیمکت نشسته بودند که از این دو ، آلبا دردرمیانه زمین ، حضور مثلث ژاوی ، بوسکتس و اینیستا قطعی بنظر می رسد .ژاوی نیز مقابل خرانادا نیمکت نشین بود و با استراحت کافی به بازی فینال خواهد رسید.از دفاع و میانه زمین که بگذریم به مهمترین قسمت زمین برای بارسا می رسیم ؛ در فاز تهاجمی نیمار و مسی غیر قابل جایگزین هستند و نیمار در چپ و مسی در مرکز خط آتش بارسا بازی خواهند کرد. اما اینکه چه کسی در سمت راست فاز تهاجمی بارسا قرار خواهد گرفت هنوز مشخص نشده است . خبر رسیده که شانس بازی الکسیس بجای فابرگاس بسیار بالاست .

uploads/images/news/139301/69246ktu_barca-real-madrid-partido-vuel_54258323082_54115221152_960_640.jpg

 الکسیس سانچز که در دو بازی متوالی نیمکت نشین بوده است می تواند سورپرایزتاتا برای بازی فینال باشد.عملکرد ضعیف این روزهای فابرگاس ، بدون تردید در بازی کردن مهاجم شیلیایی در فینال بی تاثیر نخواهد بود. در دو بازی این فصل رئال و بارسا،  تاتا از دو شیوه تاکتیکی متفاوت استفاده کرده است. در نیوکمپ ، فابرگاس به عنوان 9 کاذب و جلوتر از مسی به بازی گرفته شده بود . در آن بازی ، سسک کار خاصی انجام نداد و الکسیس بجای وی وارد زمین شد. نیمار ستاره ان دیدار بود که یک گل زد و یک پاس گل نیز به الکسیس داد.اما در بازی برگشت در برنابئو ، لئو مسی کمی جلوتر بازی می کرد و اینیستا از اوپشتیبانی می کرد. نیمار به راست منتقل شده بود و فابرگاس نیز عمق بیشتری داشت. در این بازی هم نیمار و مسی تعیین کننده بودند و فابرگاس بازهم خنثی بود و تعویض شد .

uploads/images/news/139301/4116wa2e_lionel-messi-and-neymar-9345.jpg

 همه شواهد به این اشاره می کنند که فابرگاس شانسی برای حضور در ترکیب اصلیبارسا در فینال چهارشنبه نخواهد داشت و کسی هم به تاتا بابت این امر خرده نخواهد گرفت. دیروز روز استراحت بازیکنان بارسا بود اما ماسکرانو ، نیمار واینیستا در محل تمرینات بارسا حاضر شده و تمرین کردند. در ادامه پویول ، پیکه و بارترا نیز به این جمع اضافه شدند. چیزی به بازی فینال نمانده و ایندو روز باقی مانده برای بارسا می تواند بسیار تعیین کننده باشد .

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.