پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

حمایت آنچلوتی از مارتینو

کد خبر : 16894  |  زمان ارسال : سه شنبه 26 فروردین 1393
سرمربی ایتالیایی رئال مادرید از همتای آرژانتینی‌اش در نیمکت آبی‌واناری‌پوشان کاتالونیا، تمجید و اعتراف کرد او کار بسیار سختی برای برآورده کردن انتظارات هواداران بارسا دارد.


 در آستانه جدال تیم‌‌های بارسلونا و رئال مادرید در فینال جام حذفی اسپانیا، کارلو آنچلوتی اعتراف کرد کاری که خراردو مارتینو در بارسلونا دارد از مسئولیتی که او در رئال مادرید عهده‌دارش شده، سخت‌تر است.

بارسا نیوز

آنچلوتی در گفت‌وگو با نشریه ‌موندو دپورتیووی اسپانیا اظهار داشت: باید اعتراف کنم که مربیگری در بارسلونا از مربیگری در هر تیم دیگری سخت‌تر است، چرا که سال‌هاست این تیم بر طبق یک فلسفه بسیار دقیق و ظریف بازی می‌کند که برایش نتایج خوبی را به ارمغان آورده است و حالا این فلسفه غیرقابل تغییر است


مارتینو به نظرم یک شخصیت جدی است. او در بارسلونا روزهای خوب هم داشته است اما به اندازه آنها مورد تمجید واقع نشده است. بارسلونا تیمی با تاریخچه درخشان است اما گاهی اوقات ممکن است در عرض چند ساعت از یک نابغه به یک فاجعه تبدیل شوید.

کارلتو در ادامه به سؤالی در این باره که آیا هنوز هم جو رختکن تیمش تحت تاثیر جنجال‌های فصل گذشته مربی پیشین‌اش، ژوزه مورینیو قرار دارد یا خیر، پاسخ داد و عنوان کرد: باید اعتراف کنم که تنها در ماه آگوست در رختکن تیم درباره مورینیو صحبت شد و آن زمانی بود که ما در اردوی تدارکاتی پیش فصل با تیم او (چلسی) روبه‌رو شدیم. از آن زمان تا کنون دیگر اینجا درباره او دیگر حرفی زده نشده است.

آنچلوتی همچنین تاکید کرد این جایگاه رئال مادرید در فوتبال جهان بوده است که او را برای کار در این تیم در ابتدای فصل جاری ترغیب کرد. وی خاطرنشان کرد: شور و علاقه‌ای که در هر گوشه از این سیاره نسبت به رئال مادرید وجود دارد، همان چیزی که در مورد میلان هم به عنوان یک تیم جهانی دیگر صدق می‌کند، مرا به اینجا کشاند.

سرمربی کهکشانی‌ها در پایان به نقش دستیار سرشناس‌ خود، زین‌الدین زیدان در امر مربیگری رئال مادرید اشاره داشت و گفت: زیدان به طور انفرادی با بازیکنان صحبت می‌کند. بله این حقیقت دارد، چون او شناخته‌ شده‌تر است. من اما زیاد حرف نمی‌زنم. من بیشتر درباره آن دسته از بازیکنانی فکر می‌کنم که فرصت کمی برای بازی به دست می‌آورند. به نظر من به عنوان یک سرمربی اگر زیاد با بازیکنان خود حرف بزنید آن تاثیری که حرف‌های‌تان بر آنها می‌گذارد از بین می‌رود و احترام آنها به شما از بین می‌رود. زیدان اما این کار را به خوبی انجام می‌دهد. نظیر رابطه‌ای که میان او و بازیکنان تیم وجود دارد را در هیچ شخصی ندیده‌ام. او مورد احترام آنهاست و کاریزما دارد. به نظر من زیدان در آینده مربی بزرگی خواهد شد.

تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید ساعت 24 فردا شب (چهارشنبه) در ورزشگاه مستایای والنسیا فینال جام حذفی اسپانیا را برگزار خواهند کرد.


برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.