پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جدیدترین اخبار و شایعات بازار نقل و انتقالات

کد خبر : 16904  |  زمان ارسال : سه شنبه 26 فروردین 1393
منبع : طرفداری                  پیشنهادی کاربران     


مهم ترین و جدیدترین شایعات مطرح شده درباره نقل و انتقالات بازیکنان در لیگ های مطرح اروپایی بدین قرار است:


بارسا نیوز


1. به گزارش "گاردین" منچستریونایتد دستمزد پیشنهادیش برای تونی کروس را به هفته ای 314 هزار یورو ارتقا داده است.

. به گزارش "دیلی میل" یولیان دراکسلر در صدر لیست تابستانی ونگر قرار دارد. ونگر همچنین به جذب لارس بندر هافبک لورکوزن هم علاقه مند است. بندر تا 2019 با لورکوزن قرارداد دارد.


3. ایلیکای گوندوعان هافبک مصدوم دورتموند مورد توجه چند تیم قرار گرفته است. به گزارش "tuttosport“ ناپولی آخرین تیمی است که برای جذب ایلیکای ابراز علاقه کرده است. در همین حال دورتموند هم خوهان تمدید قرارداد با او است.


4. به گزارش  "Corriere dello Sport" اتلتیکو مادرید پیشنهادی 15 میلیون یورویی برای جذب مائورو ایکاردی مهاجم جوان اینترمیلان آماده کرده است. ایکاردی 21 ساله تا 2018 با اینتر قرارداد دارد.


5. درحالی که بارسلونا هر گونه تماس با یورگن کلوپ را انکار می کند دیلی میل از قصد منچستریونایتد و تاتنهام برای جذب کلوپ می گوید.


6. میرور مدعی است که آرسنال به کاسمیرو هافبک برزیلی رئال علاقه مند است. دیگر بازیکن رئال که توجه توپچی ها را جلب کرده آلوارو موراتا مهاجم جوان این تیم است.


7. ولفسبورگ به دنبال تقویت خط حمله خود برای فصل آینده است. فرانس فوتبال از افزایش شانس گرگ ها برای جذب بافتمبی گومیس مهاجم لیون خبر داده است. قرارداد گومیس در پایان فصل به اتمام می رسد و او به صورت بازیکن آزاد به تیمی دیگر ملحق خواهد شد.


8. هاکان چالهان اوعلو هافبک هامبورگ در هفته های اخیر تبدیل به یکی از بازیکنان ویترینی بازار نقل و انتقالات شده است. بیلد از علاقه منچستریونایتد، لیورپول، چلسی، آرسنال و اتلتیکو مادرید به این بازیکن گفته است. در همین حال امروز صبح اولیور کرویتسر مدیرورزشی هامبورگ در گفت و گو با مورگن پست گفت: "هیچ گزینه ای برای فروش هاکان ندارند. "


9. دانیل فن بویتن مدافع پا به سن گذاشته بایرن که قرادادش با این تیم در پایان این فصل به اتمام می رسد در آستانه پیوستن به کلن قرار دارد. کلن تیم اول بوندس لیگا 2 است و فاصله بسیار کمی با صعود مجدد به بوندس لیگا 1 دارد.


10. در روزهای گذشته از توافق حدوداً 60 میلیون یورویی چلسی و اتلتیکو بر سر انتقال دیه گو کاستا اخباری بیرون آمده است. گفته می شود اتلتیکو برای پر کردن جای کوستا به مهاجم فرانسوی نیوکاسل لویک رمی نگاه دارد.

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.