پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آنچلوتی: غیبت رونالدو به بازیکنان انگیزه می‌دهد

کد خبر : 16933  |  زمان ارسال : چهارشنبه 27 فروردین 1393
 سرمربی ایتالیایی رئال مادرید معتقد است که غیبت ستاره پرتغالی تیمش در فینال کوپا‌دل‌ری به سایر بازیکنان انگیزه می‌دهد.

کارلو آنچلوتی پیش از دیدار امشب تیمش مقابل بارسلونا در فینال رقابت‌های کوپا‌دل‌ری اظهار داشت: ما نمی‌خواهیم مانع از بازی کردن بارسلونا شویم، بلکه قصد داریم


بازی خودمان را به نمایش بگذاریم، از توانایی‌های خودمان استفاده کنیم و قدرت خودمان را تحمیل کنیم. تصمیم گرفته‌ام که ترکیب اصلی تیمم را مشخص نکنم.

وی ادامه داد: رونالدو نمی‌تواند در این مسابقه به میدان بیاید. او را در این دیدار در اختیار نداریم اما همان طور که ایکر گفت بازیکنان خوب زیادی داریم و آنها اعتماد به نفس دارند که این روحیه‌شان همیشه در زمان غیبت بازیکنان، خوب عمل کرده‌اند. ما می‌توانیم امشب یک بار دیگر این کار را تکرار کنیم. بازیکنی با توانایی‌های باورنکردنی را از دست داده‌ایم اما شاید غیبت او به بازیکنان انگیزه بیشتری بدهد. در مسابقاتی که بدون او به میدان رفتیم، عالی بازی کردیم، بیشتر دویدیم و منسجم‌تر بودیم.

سرمربی رئال مادرید خاطرنشان کرد: پیش از این به کریستیانو استراحت نداده بودیم، چون نیازی به آن نداشت. بازی دادن او در این مسابقه خطرناک خواهد بود و ما هنوز بازی‌های بسیار مهمی در پیش داریم. او برای تماشای اینمسابقه به والنسیا می‌آید.

وی اضافه کرد: بارسلونا هنوز عالی حمله می‌کند و به خوبی مالکیت توپ رادر اختیار دارد. توانایی مهم آنها مالکیت توپ است و ما برای شکست آنها باید بیشتر از این ویژگی برخوردار باشیم. ما در نیم‌فصل دوم مقابل بارسلوناواقعا عالی بازی کردیم؛ خوب رقابت کردیم، اشتباهات کوچکی داشتیم و می‌بایست روی تمام مسابقه تمرکز می‌کردیم.

آنچلوتی گفت: باید این مسئله را مد نظر داشته باشیم که رقیبمان در مالکیت توپ عالی است. ما باید با کنترل توپ بازی را در دست داشته باشیم و برای این منظور به شجاعت و شخصیت نیاز داریم.
برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.