پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رئال مادرید - بارسلونا؛ برخورد نزدیک از نوع سوم

کد خبر : 16935  |  زمان ارسال : چهارشنبه 27 فروردین 1393
از ساعت 24:00 به وقت تهران فینال جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل ری بین دو غول اسپانیایی فوتبال جهان که برای سومین بار در رقابت های این فصل با هم رو به رو شده اند، با سوت متئو لاهوز 37 ساله در استادیوم مستایا آغاز خواهد شد.

بارسلونا : آبی اناری ها این روز ها در شراط خوبی به سر نمی برند. آنها پس از شکست 1-0و تا حدودی قابل انتظار برابر اتلتیکو مادرید در رقابت های لیگ قهرانان اروپا، در دیداری عجیب برابر گرانادا که در آن 86 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند

بارسا نیوز

و بیش از 29 ضربه را روانه دروازه حریف کردند، با نتیجه شابه1-0 شکست خوردند تا شانس قهرمانی آنها در رقابت های لالیگا نیز به حداقل برسد و دیدار امشب برای شان به معنی رسیدن به تنها جام این فصل لقب بگیرد.


مسئله کلیدی درباره ی بارسلونا این روز های تاتا مارتینو علاوه بر مصدویت های متعدد در خط دفاعی  که شامل ویکتور والدز، جرارد پیکه، کارلس پویول و مارک بارترا نیز می شود، مشکل بارسا در عدم گلرنی است. این تیم بیشاز سه ساعت است که در گلزنی ناموفق بوده و در صورت شکست و عدم گلزنی در مسابقه امشب با سه شکست پیاپی رکوردی عجیب را که از وقوع به سال ها پیش بازمی گردد، به ثبت خواهد رساند.

رئال مادرید:

تنها شباهت اوضاع و احوال آبی اناری ها با رئال مادرید آماده این روز هارا می توان در مصدوم های پرشمار دو تیم خلاصه کرد. جایی که در ترکیب شاگردان کارلو آنجلوتی علاوه بر خسه و سامی خدیرا ( که پس از مدت ها بار دیگر تمارین گروهی خود را شروع کرده است) می توان به عدم حضور مارسلو، آلوارو آربلوآ و البته فوق ستاره بی جانشین شان کریستیانو رونالدو اشاره کرد. البته که اگر دیدار برابر بوروسیا دورتمونتد را تنها یک اتفاق آن هم ناشی از پیروزی 3-0 تیم در دیدار رفت و عدم انگیزه لوس بلانکوس بدانیم. رئالی ها پس از دو شکست پیاپی در لالیگا برابر بارسلونا و سویا بازگشت خوبیبه رقابت ها داشتند و توانسته اند که هنوز امید های کسب سه گانه را در خودزنده نگاه بدارند.

ترکیب احتمالی دو تیم:

 بارسلونا: پینتو - آلوز - بارترا - ماسکرانو - آلبا - بوسکتس - ژاوی - اینیستا - فابرگاس - مسی و نیمار

 رئال مادرید: کاسیاس - کارواخال - راموس - په په - کونترائو - مودریچ - ژابی آلونسو - دی ماریا - ایسکو - بیل و بنزما

نکات آماری سابقه:

- در 6 فینال گذشته دو تیم در کوپا دل ری هر تیم موفق به پیروزی در 3 مسابقه شده است

- رئال مادرید با 38 حضور در فینال کوپا دل ری بیشترین حضور را در بین تیم های اسپانیایی در فینال این رقابت ها داشته اما بارسلونا با 26 قهرمانیپر افتخارترین تیم این رقابت ها لقب گرفته است.

- رئالی ها در 8 مسابقه گذشته خود در کوپا دل ری هیچ گلی دریافت نکرده اند.

- بارسلونا در 14 ال کلاسیکوی اخیر به طور متوسط 2.5 گل به ثمر رسانده است.

- رئال مادرید در 8 مسابقه از 10 ال کلاسیکوی اخیر حداقل 2 گل را وارد دروازه بلوگراناها است.

- مادریدی ها در 7 مسابقه اخیر شان در کوپا دل ری هم در پایان نیمه اول و هم در انتهای مسابقه به پیروزی رسیده اند.

- تاتا مارتینو سرمربی آرژانتینی بارسلونا در صورت قهرمانی پس از هلنیو هررا و سزار منوتی به سومین آرژانتینی تاریخ این باشگاه که موفق به فتح رقابت های کوپا دل ری شده است، تبدیل می شود.

- کارلو آنجلوتی تاکنون دو بار با میلان و یک بار نیز با چلسی قهرمان رقابت های جام حذفی شده است.

- کریستیانو رونالدو ستاره مصدوم رئالی ها تاکنون 8 گل در فینال هایی کهبا منچستر یونایتد و رئال مادرید حضور داشته به ثمر رسانده که نکته جالب زدن 5 گل از این 8 گل با ضربه سر بوده است.

- لیونل مسی تا کنون 2 گل در 3 فینالی که با بارسا در جام حذفی اسپانیا حضور داشته به ثمر رسانده اما از طرفی تاکنون هیچ گلی را برابر رئال مادریددر این رقابت ها به ثمر نرسانده است.

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.