پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس خبری اینیستا: تمام فکر و ذکر ما کسب قهرمانی است؛ هیچکس به مسی شک ندارد

کد خبر : 16937  |  زمان ارسال : چهارشنبه 27 فروردین 1393
 آندرس اینیستا، بازیکن تیم بارسلونا پیش از دیدار امشب تیمش مقابل رئال مادرید در فینال کوپا دل ری اسپانیا در کنفرانس خبری شرکت کرد و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

تیم آماده رویارؤیی با تیم های بزرگ: "اگر می خواهیم عنوان قهرمانی را به دست آوریم، باید بهترین بازی خود را در مقابل رقیبی قدرتمند به نمایش بگذاریم.

بارسا نیوز

تیم توانایی پیروزی و خوب بازی کردن را دارد. این چیز کوچکی است، اما می تواند شادی را برای هواداران و ما به ارمغان بیاورد. تمام فکر و ذکر ما پیروزی است."


نگرانی در مورد خط دفاعی: "فکر نمی کنم در خط دفاع نامطئن باشیم. شما خوب حمله می کنید، چرا که خوب دفاع کرده اید و خوب دفاع می کنید چرا که همگی موظف به دفاع کردن هستید. در سبک بازی ما همه اهمیت دارند. در سیستم ما همه باید آماده و خوب باشند. اگر نه، همه چیز پیچیده میشود، و این به خاطر غیبت یک یا دو مدافع نیست. همه ما توانایی خوب بازی کردن در دفاع را داریم و اعتماد به نفس داریم."

مادرید مدعی پیروزی است و بارسا در وضعیت بدی وارد مسابقه خواهد شد:"نه. فکر نمی کنم ما در فرم بدی باشیم. ما یک هفته بد داشتیم، اما باید وضعیت را بهبود ببخشیم، هرچند این می تواند سخت باشد. این یک فینال است، یکرقابت دیگر و ما تنها به فینال و عنوان قهرمانی فکر می کنیم. ما با رقیب سرسختی بازی خواهیم کرد و باید مثل آنها کارها را به بهترین نحو ممکن انجامدهیم."

اهمیت کوپا: "جام حذفی همیشه مهم بوده است، این یک عنوان است، یک فینال و عنوانی که همه ما دوست داریم به دست بیاوریم. آیا این فصل را نجات می دهد؟ فکر می کنم شما باید چیزهای بیشتری را نسبت به صرفاً یک یا دو عنوان قهرمانی تجزیه و تحلیل کنید. قهرمان نشدن در یک فصل بدین معنی نیست که شما مجبور به تغییر دادن چیزهای مشخصی هستید. ما برای دوتورنمنت خواهیم جنگید چرا که هر دوی آنها برای ما مهم هستند."

غیبت کریستیانو رونالدو: "برای آنها او بازیکنی کلیدی است به خاطر کاری که انجام می دهد، به خاطر گل هایش، اما این تغییری در نحوه آمادگی ما نخواهد داشت. بود و نبود او نحوه بازی آنها را هم تغییر نخواهد داد و ما می دانیم که اگر او به بازی نرسد، یک بازیکن با کیفیت دیگرجایگزین او خواهد شد. آنچه که اهمیت دارد، این است که بارسلونا خوب بازی کند و این وظیفه ماست. اگر خوب بازی کنیم، شانس های زیادی برای پیروزی خواهیم داشت. واضح است که ما به مادرید و بازیکنانش احترام می گذاریم، اما اگر خوب بازی کنیم شانس خواهیم داشت و اگر نه، شانسی در کار نخواهد بود."

مسی: "هیچکس به لئو شک ندارد. نمی توانم چیز دیگری بگویم. من هرگز به او تردید نداشته ام. او همیشه سعی می کند تا بازیکنی کلیدی باشد، و دفعات بی شماری اینگونه بوده است، و شاید وقتی کاری انجام نمی دهد به مانند یک فاجعه به نظر می رسد. استاندارد های او بسیار بالا استو وقتی او در هر مسابقه دو گل به ثمر نرساند به نظر خوب نمی آید. مسئله ماتلاش تیمی است و تنها به خوب یا بد بودن یک بازیکن مربوط نمی شود."

سه ساعت بدون گل: "عجیب است چرا که مشخصاً چیز خوبی برای ما نیست. ما به این شرایط عادت نداریم."

لالیگا: "ما باید تا سوت پایان آخرین مسابقه فصل تمام تلاشمان را به کار گیریم و اگر رقیبانمان بلغزند، ما آنجاییم تا از فرصت استفاده کنیم. نباید امیدهای خود را از دست بدهیم، اما چیزی که حقیقت دارد این است که سرنوشت قهرمانی از دست ما خارج شده است و این همه چیز را پیچیدهمی کند."

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.