پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مارتینو: هر نتیجه‌ای بگیریم نظرات درباره من مثبت نمی‌شود

کد خبر : 16946  |  زمان ارسال : چهارشنبه 27 فروردین 1393
سرمربی آرژانتینی بارسلونا معتقد است که تیمش در فینال کوپا‌دل‌ری هر نتیجه‌ای بگیرد نظرات درباره وی را مثبت نخواهد کرد.

 


جراردو تاتا مارتینو بر این باور است که کوپا‌دل‌ری تنها می‌تواند آرامش تیمی را که اخیرا نتایج ضعیفی کسب کرده، کمتر کند.وی اظهار داشت: فکر نمی‌کنم بازی کردن در فینال خیلی عادی باشد.

جراردو تاتا مارتینو

قطعا نمی‌خواهم اهمیت فینال را زیر سوال ببرم. قهرمانی در کوپا دل‌ری را راهی برای تلافی کردن نمی‌دانم. نباید راه حلی برای موضوعاتی که در یک رقابت دیگر افتاده، در اینجا پیدا کنید. اتفاقاتی که افتاده به گذشته مربوط است و ما هنوز از آن رنج می‌بریم.

وی ادامه داد: نمی‌خواهم تلاش کنم تا خودم را از موفقیتی که نتوانستیم در سایر مسابقات به دست آوریم، مخفی کنم. این مسابقات شایستگی خودش را دارد اما به معنای آن نیست که بتوانیم ناکامی در سایر مسابقات را فراموش کنیم.

سرمربی بارسلونا خاطرنشان کرد: شایعاتی که درباره خروج من از باشگاه وجود دارد، نگرانم نمی‌کند. می‌فهمم که این منطقی است. سال گذشته خیلی‌ها می‌گفتند که تا کریسمس هم در این تیم دوام نمی‌آورم و اکنون من هنوز در این تیم مربیگری می‌کنم. نتیجه دیدار امشب هرچه باشد، نظرها درباره عملکرد کلی من مثبت نخواهد شد. این بهایی است که برای حضور در این تیم باید پرداخت کرد. من هم نظرات خودم را دارم که گزارش کرده‌ام. مردمی را که نظراتشان را بیان می‌کنند، ارزیابی می‌کنم و آنها را طبقه بندی می‌کنم تا انتخاب کنم که چه چیزهایی را بخوانم و چه چیزهایی را نه. می‌خواهم همچنان برای حرفه‌ای شدن تلاش کنم.

وی اضافه کرد: مصدومیت کریستیانو تفاوت بین داشتن بهترین بازیکن جهان و نداشتن آن است اما من نمی‌توانم در این باره نظری بدهم. مسی همانتظارات زیادی را به دوش می‌کشد و سال به سال آنها را برآورده می‌کند. این کار بسیار سختی است. باید روحیه بسیار قدرتمندی داشته باشید و خیلی صادق باشید که هر سال پیشرفت کنید.

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.