پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

محرومیت بارسلونا هم مانع رفتن پویول از نیوکمپ نخواهد شد

کد خبر : 16961  |  زمان ارسال : چهارشنبه 27 فروردین 1393
کارلوس پویول آشکار کرد که تصمیم خود را عوض نکرده است و بارسلونا را در پایان فصل ترک خواهد کرد.

کارلس پویول اذعان داشت که با وجود محروم بودن تیمش برای نقل و انتقال بازیکن در مورد تصمیمش برای ترک بارسلونا در آخر فصل تغییرعقیده نداده است.

Carles Puyol Saforcada

بازیکن کهنه کار و 36 ساله بارسلونا پیش این اعلام کرده بود که نیوکمپ و تیم بارسا را در تابستان امسال بدرود خواهد گفت، اما پس از محرومیت بارسلونا از سوی فیفا و در شرایطی که این تیم نمی تواند تابستان امسال بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد، تعدادی از گزارش ها حاکی از آن بود که پویول یک فصل دیگر هم در بارسلونا خواهد ماند و به این تیم کمک خواهد کرد.

با این حال خود پویول احساس میکند بیش از این نمیتواند همراه و یاور بارسا باشد وی تأکید دارد که ماندن در بارسلونا گزینه مناسبی نیست.

پویول در یک کنفرانس مطبوعاتی اظهارکرد که :" نظرم را در مورد خروج از بارسا در انتهای فصل تغییر نمی دهم، اگر کمکی از دستم برمی‏آمد می ماندم، اما بازگشت به اوج برای من سخت است و من نمی توانم یک سال دیگر را هم مانند امسال سپری کنم" .

پویول همچنین در مورد تصمیش برای آینده و اینکه ممکن است به چه تیمی ملحق شود اظهار داشت: "از اونجایی که هنوز تصمیمی برای آینده نگرفته‏ام در این مورد حرفی ندارم، باید دید پایان فصل اوضاع چگونه خواهد بود".

مدافع نام آشنای و متعصب بارسلونا در ادامه صحبت هایش به دفاع ازستاره آرژانتینی بارسلونا پرداخت. پویول احساس می کند دلیلی برای شک کردن به مسی وجود ندارد.

پویول می افزاید:" اگه یک بازیکن باشه که نباید مورد سوظن قرار بگیرد کسی جز مسی نیست. او کمک زیادی به ما کرده و نمی توانیم او را کناربگذاریم.او همیشه با تمام وجودش تلاش می کند ، هم ما و هم طرفداران به سطح بالای بازی مسی عادت کرده ایم و گاهی اوقات که او نمی تواند گل بزند مردم شروع به انتقاد و سوال پیچ کردن وی می کنند.

پویول در پایان می گوید" همه ما ازمسی بسیار سپاسگزاریم بخاطر هرآنچه برای تیم انجام داد. ما یک تیم هستیم و نمی توانیم بعد از باخت همه کاسه کوزه‏ها را سر یک نفر بشکنیم".

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.