سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ژاوی :فقط مسی مقصر باخت نبود / مادرید در مجموع بهتر از ما بود

کد خبر : 16987  |  زمان ارسال : پنجشنبه 28 فروردین 1393

ژاوی هرناندز کاپیتان بارسا در پایان بازی اعلام کرد که باید مسئولیت این شکست را به عهده بگیریم و تسلیم این روزهای سخت نشویم.

   


کاپیتان ژاوی نتوانست جام دیگری را بالای سر ببرد. بارسا در مقابل دشمن همیشگیش در یک فینال دیگر شکست خورد و نتوانست برای بار بیست و هفتم قهرمان کوپا دل ری شود. ژاوی در پایان مسابقه در مصاحبه با خبرنگاران عنوان داشت :

بارسا نیوز

« وقتی یک فینال را می بازی واقعا دردناک است. فوتبال همین است و امروز قرعه شکست به ما افتاد. می خواستیم هوادارانمان را شاد کنیم . الان شرمنده آنها هستیم. نتیجه این بازی را جزئیات کوچکی مشخص کرد و در واقع بخاطر اشتباهات خودمان بازی را باختیم

مادرید خیلی خوب بازی کرد . آنها فضاهای خالی را از ما گرفته بودند و به خوبی ضد حمله می زدند. بعد از گل مساوی فکر می کردیم که گل دوم را هم خواهیم زد »

 

وی ادامه داد :

« 5 سال است که با هر شکستی می گویند دوران بارسا تمام شده است . به هرحال دنیای رسانه ای همین است. این مساله مرا آزرده نمی کند. به همه عقاید احترام می گذارم . باید بلند شده و به راه خود ادامه دهیم. امروز آنها به خوبی دفاع کرده و بخوبی ضد حمله زدند. در مجموع بهتر از ما بودند و پیروز شدند »

 

کاپیتان بارسا در پایان خاطر نشان کرد :

  «نباید تنها مسی را در این شکست مقصر بدانیم . همه ما در این شکست مقصریم . از بازیکنان گرفته تا سرمربی. خیلی ناراحتیم ولی باید سرمان را بالا بگیریم »

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.