پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اینیستا : رئال200 درصد شانس داشت! / شرمنده هواداران هستیم

کد خبر : 16988  |  زمان ارسال : پنجشنبه 28 فروردین 1393

بارسلونا یک جام دیگر را در عرض 8 روز از دست داد تا هفته تلخ این تیم کامل شود. در شب شکست این تیم مقابل رئال ، اینیستا نیز فروغ همیشگی را نداشت.


 

بارسلونا یک جام دیگر را در عرض 8 روز از دست داد تا هفته تلخ این تیم کامل شود. در شب شکست این تیم مقابل رئال ، اینیستا نیز فروغ همیشگی را نداشت.

وی در مصاحبه پس از بازی در مورد این شکست می گوید :« شکست خوردیم و واقعا احساس بدی داریم. یک جام را از دست دادیم و باید بگویم که مادرید نه از 100 که از 200 درصد شانس خود برای پیروزی استفاده کرد !

 

بعد از زدن گل مساوی می توانستیم گل دوم را هم بزنیم. باید از هوادارانی که به اینجا آمدند و تا لحظه آخر از ما حمایت کردند تشکر کنم. به هرحال این یک ناامیدی بزرگ است و باید آن را پشت سر بگذاریم »

 

وی ادامه داد :

« فوتبال بازی لحظه هاست . هفته ای که پشت سر گذاشتیم توام بود با از دست دادن دو جام. لحظات سختی را می گذرانیم. تا دقیقه آخر تلاشمان را کردیم. وجدانمان راحت است. مادرید از موقعیت های خود استفاده کرد و از ما بهتر بود. آنها در ضد حمله ها تیم بسیار قدرتمندی است و با استفاده از همین حربه ، بر ما غلبه کردند. فوتبال همین است و جزئیات در آن تعیین کننده هستند »

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.