پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

یادداشت روز: بارسا و مدیرانی که جام نمی خواستند

کد خبر : 16997  |  زمان ارسال : پنجشنبه 28 فروردین 1393
بارسا در یک هفته دو جام را از دست داد و حالا همه، انگشت اتهام را به سوی جراردو مارتینو گرفته اند.

احتمال اینکه بارسا بعد از شش-هفت سال، یک فصل بدون جام را پشت سر بگذارد زیاد است و این می تواند گناهی نابخشودنی برای سرمربی آرژانتینی باشد اما شاید بتوان مقصر اصلی را مدیران بارسا دانست که با عملکرد ضعیف شان در بازار نقل و انتقالات، زمینه یک فصل فاجعه بار را برای آبی و اناری ها رقم زدند.

مشکل خط دفاعی بارسا مسئله جدیدی نیست. آنها فصل قبل و در نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل بایرن به بدترین شکل ممکن تجقیر شدند تا به خوبی کمبودهای دفاعی شان را احساس کنند.

پویول به دلیل مصدومیت های پیاپی و بالا رفتن سن، مدت هاست که دیگر مدافع قابل اعتماد گذشته نیست، ماسچرانو علی رغم اینکه مدت هاست به خط دفاعی منتقل شده، اما هنوز کمبودهای زیادی برای تبدیل شدن به یک مدافع مطمئن دارد و بارترا جوان تر از آن است که بتوان در بازی های بزرگ روی بدون اشتباه بودنش حساب کرد.

در چنین شرایطی، وقتی پیکه هم دچار آسیب دیدگی شود، سرمربی بارسا تنها می تواند قبل از بازی ها در "ساگرادا فامیلیا" شمع روشن کند و امیدوار باشد که دروازه تیمش باز نشود.

اما مدیران بارسا با وجود همه این کمبودها در خط دفاعی، ترجیح دادند با یک نقشه مافیایی احمقانه، نیمار را از سانتوس بخرند تا در مقابل ریخت و پاش های احتمالی رئالی ها کم نیاورند.

نیمار در این فصل نمایش های نسبتا خوبی برای بارسا داشته و با توجه به اینکه اولین فصل حضورش در فوتبال اروپا را سپری می کند، می تواند حتی گفت که فراتر از حد انتظار بوده اما با مبلغی که بارسا برای خرید او داد (چیزی نزدیک به 90 میلیون یورو)، آنها می توانستند حداقل دو مدافع طراز اول به خدمت بگیرند؛ مدافعانی که می توانستند برای بارسا در دیدارهای حساس این مقطع از فصل، بسیار موثرتر از نیمار باشند.

حالا همه هواداران بارسا باید دست به دعا شوند تا فیفا محرومیت این باشگاه از حضور در بازار نقل و انتقالات را ببخشد؛ وگرنه آینده بارسا مانند تلاش نافرجام بارترا برای متوقف کردن گرت بیل خواهد بود؛ دویدن و نرسیدن.

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.