پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فوری: مصدومیت و دوری یک ماهه نیمار و جوردی آلبا از میادین فوتبال

کد خبر : 17029  |  زمان ارسال : جمعه 29 فروردین 1393
منبع:طرفداری                  ارسال لینک توسط کاربر (دانیال)
نیمارو جوردی آلبا بازیکنان باشگاه بارسلونا در جریان دیدار برابر رئال مادرید با مصدومیت های جدی رو به رو شدند تا مشکلات تاتا مارتینو در بازی های انتهایی لالیگا بیش از پیش شود.

uploads/images/news/139301/2826neyinjury.jpg

به گزارش Mundo Deportivo، در جریان شکست دیشب تیم فوتبال بارسلونا برابر رئال مادرید، دو بازیکن دیگر نیز از ترکیب آبی اناری ها با مصدومیت رو به رو شده اند تا مشکلات تاتا مارتینو علی الخصوص با مصدویت آلبا در خط دفاعی به حداکثر برسد.

بر اساس گزارش این وب سایت خبری آلبا که در بین دو نیمه دیدار دیشب جای خودش را به آدریانو برزیلی داد. از ناحیه همسترینگ پای راست دچار مصدومیتی جدی شده و برای بازگشت به میادین به حداقل 3 تا 4 هفته زمان نیاز دارد.

از طرف دیگر نیز نیمار فوق ستاره برزیلی بارسلونا که در مسابقه دیشب 90 دقیقه در ترکیب بلوگراناها به میدان رفت. از ناحیه استخوان کف پای چپ خود دچار مشکل و ضرب دیدگی شده و برای جلوگیری از مصدومیت جدی تر به گفته پزشکان به طور تقریبی نیاز به چهار هفته استراحت و تمارین ویژه برای بهبود استخوان پایش خواهد داشت.

بدین ترتیب این دو ستاره بارسلونا دیدار های بارسا برابر اتلتیکو بیلبائو، ویارئال و ختافه را در هفته های آتی رقابت های لالیگا به طور حتم از دست خواهند داد.

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.