پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

صحبت‌های پیگرینی در مورد خرید لیونل مسی

کد خبر : 17073  |  زمان ارسال : شنبه 30 فروردین 1393
سرمربی منچسترسیتی بار دیگر در مورد گمانه‌زنی‌های خرید ستاره بارسلونا به صحبت پرداخت.


مانوئل پیگرینی بار دیگر از اینکه منچسترسیتی با 250 میلیون یورو قصد خریدن لیونل مسی را دارد اظهار بی اطلاعی کرد.گمانه‌زنی‌های زیادی در این خصوص در برخی از نشریه‌های انگلیسی و اسپانیایی وجود داشت


Messi vs At. Madrid


 که این تیم انگلیسی قصد خرید ستاره آرژانتینی بارسلونا را دارد و می‌خواهد برای خرید او رکورد نقل و انتقال‌های فوتبال دنیا را بشکند. این خبر در ماه مارس (اسفند) قوت بیشتری گرفته بود.

مدتی پیش و در پی عملکرد ضعیف جو هارت، دروازه‌بان منچسترسیتی، نام دروازه‌بان‌هایی مانند ویکتور والدس، ایکر کاسیاس، آسمیر بگوویچ و ویکی کابیارو در ارتباط با این تیم متمول انگلیسی به گوش رسید اما برای هیچ کدام از آنها در فصل نقل و انتقال‌های ژانویه درخواست خرید فرستاده نشد.

پیگرینی در این زمینه گفت: دیگر برایم جای تعجبی ندارد که نام بسیاری از بازیکنان در ارتباط با ورود به منچسترسیتی شنیده می‌شود. این درست همان اتفاقی است که در تمام سال وجود داشت. نام تعداد زیادی دروازه‌بان نیز برای حضور در منچسترسیتی منتشر شده بود اما ما هیچ کدام از آنها را نمی‌خواستیم.

مسی تمام دوران فوتبال خود را در بارسلونا سپری کرده و 362 گل وارد دروازه حریفان کرده است. او به همراه این تیم سه بار در لیگ قهرمانان اروپا و سه بار هم در لالیگا قهرمان شده است.
برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.