پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

یحیی توره: افتخار می‌کنم که آفریقایی هستم

کد خبر : 17083  |  زمان ارسال : شنبه 30 فروردین 1393
در اروپا کسی من را نمی شناسد ولی اگر بگویید مسی همه آن را می شناسند.    


یحیی توره، هافبک تیم فوتبال منچسترسیتی که در لیگ‌های انگلیس، اسپانیا و یونان به عناوین قهرمانی دست یافته و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را با بارسلونا تجربه کرده روز گذشته (جمعه) نامش در فهرست نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن سال لیگ برتر انگلیس قرار گرفت.


یحیی توره


پس از قهرمانی منچسترسیتی در رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس در فصل جاری سمیر نصری، هافبک فرانسوی آبی‌های منچستر عنوان کرد اگر یحیی آفریقایی نبود حتماً بهترین هافبک جهان می‌شد.


توره در این باره گفت: به نظرم گفته‌‌های سمیر کاملاً حقیقت دارد. اگر صادق باشیم باید بگویم این هواداران هستند که بهترین بازیکنان را تشخیص می‌دهند. نمی‌خواهم سخت بگیرم یا منفی‌نگری کنم ولی می‌خواهم صادق باشم.

وی افزود: اگر شما به هر نقطه قاره آفریقا که بروید و از مردم در  مورد من سوال بپرسید خواهند گفت که من را می‌شناسند ولی وقتی راهی اروپا شوید و بگوئید "یحیی توره"، مردم خواهند گفت "او چه کسی است دیگر؟" شاید برخی به اسم مرا بشناسند اما به چهره نمی‌شناسند ولی آنها لیونل مسی را هم به چهره تشخیص می‌دهند.

هافبک 30 ساله منچسترسیتی خاطرنشان کرد: از اینکه آفریقایی هستم افتخار می‌کنم. می‌خواهم از مردم آفریقا دفاع کنم و با عملکردم به دنیا نشان دهم که بازیکنان قاره سیاه هم به خوبی بازیکنان اروپایی و آمریکای جنوبی هستند.

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.