پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مارتینو : فکر کردن به فصل آینده و تیمی دیگر ، خیانت به بازیکنانم است

کد خبر : 17092  |  زمان ارسال : یکشنبه 31 فروردین 1393
مارتینو در نشست خبری پیش از بازی با اتلتیک عنوان داشت که علی رغم اینکه دو جام را از دست داده ایم و لالیگا هم خیلی در دسترس نیست ولی تا روز آخر به مبارزه ادامه خواهیم داد


بارسلونا فردا در شرایطی به دیدار اتلتیک بیلبائو می رود که با پیروزی شب گذشته اتلتیکو مادرید ، فاصله اش با صدر به 7 امتیاز افزایش یافت


. هرچند که بارسا یک بازی کمتر انجام داده ، اما با توجه به نتایج بد اخیر ، شانس بسیار کمی برای تکرار قهرمانی در لالیگا دارد.امروز تاتا مارتینو در نشست خبری قبل از بازی عنوان داشت :

« هفته گذشته شرایط سختی را تجربه کردیم و در واقع سه شکست تلخ نصیبمان شد. اما معتقدم همچنان می توان امیدوار بود. دو رقیب ما می توانند امتیاز از دست بدهند و ما موظفیم تا روز آخر برای قهرمان شدن بجنگیم. نمی دانم که آیا دوران بارسا تمام شده یا خیر ! باید به پنج شش سال اخیر نگاه کنیم و عملکرد تیم در این مدت را آنالیز کنیم. توجه داشته باشید که همین تیم ، سال گذشته فاتح لالیگا شد » 


وی در مورد شرایط بارسا در انتهای فصل و نیز آینده خود در بارسلونا افزود : 

« فکر نمی کنم که کار ما در این فصل به اتمام رسیده باشد .کافی است که حریفان بالای ما در جدول یک اشتباه کنند تا ما به آنها برسیم. هرچند که فاصله ما با صدر جدول کمی زیاد شده است. در مورد آینده خودم باید بگویم که در حال حاضر چیز جدیدی برای گفتن ندارم و هنوز تصمیمی نگرفته ام »

مارتینو در ادامه خاطر نشان کرد :

« فکر می کنم کم طاقتی هوادارانمان کمی غیر طبیعی است.بنظر می رسد ما سالها در حسرت یک جام هستیم ! ما لالیگا را همین سال گذشته بدست آوردیم . ما این توانایی را داریم که دوباره در اوج قرار بگیریم. من هر روز با بازیکنان صحبت می کنم . اما نه با مسی و نه با هیچ بازیکن دیگری بصورت اختصاصی صحبت نکرده ام. وقتی به تیمم نگاه می کنم قدرت بازگشت را در آنها می بینم . بارسا یک تیم همیشه برنده است و نیاز به تغییرات گسترده در تیم احساس نمی شود. همین مجموعه در طی این سالها موفقیت های زیادی را بدست آورده است »

مارتینو در مورد بازی فردا در مقابل اتلتیک عنوان داشت :

« هر نتیجه منفی در بازی های باقی مانده می تواند کار را برای ما تمام کند . اینکه به اشتباه رقبایمان امیدوار باشیم و خودمان از طرف دیگر امتیاز از دست بدهیم چه فایده ای دارد ؟ اتلتیک تیم بسیار قدرتمندی است . آنها مدعی حضور در لیگ قهرمانان هستند. بازیکنان آنها در بازی هوایی تبحر خاصی دارند و فردا باید کناره های زمین را ببندیم »



وی همچنین در مورد آینده مسی و مصدومیت نیمار عنوان داشت :


« تقریبا 99 درصد مطمئنم که مسی در بارسا خواهد ماند. از شنیدن شایعات در مورد رفتن او تعجب می کنم و اصلا به ذهنم هم خطور نکرده است که مسی را با پیراهن تیم دیگری ببینم. در مورد نیمار هم متاسف شدم که در این شرایط او را از دست دادیم. بازیهای کمی باقی مانده و فکر نمی کنم تا پایان فصل او را در اختیار داشته باشیم »

تاتا مارتینو در پایان تصریح کرد :

« از عملکرد خودم در این فصل به هیچ وجه رضایت ندارم. وقتی دو جام را از دست می دهی ، راه فراری نداری ! بدتر اینکه برای بدست آوردن سومی هم ، شرایط بسیار دشوار است. تمام قدرتم را در این بازی های باقیمانده بکار می گیرم . نمی توانم از الان به فصل آینده فکر کنم چرا که با این کار به تیم و بازیکنانم خیانت کرده ام. باید سرمان را بالا بگیریم و یک بار دیگر به زندگی برگردیم. می خواهیم آخرین شانس هایمان را هم امتحان کنیم »


برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.