پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مارتینو: از عملکرد خودم راضی نیستم

کد خبر : 17105  |  زمان ارسال : یکشنبه 31 فروردین 1393
جراردو تاتا مارتینو پیش از دیدار امشب تیمش مقابل بیلبائو به حمایت از لیونل مسی پرداخت و اظهار داشت: هفته گذشته سه ناکامی بزرگ داشتیم اما نمی‌خواهیم دست از رقابت  بکشیم و باید تا پایان فصل بجنگیم. باید در خصوص پنج یا 6 سال گذشته بارسلونا تحلیلی انجام شود و نه اینکه فقط به 2 سال گذشته بپردازیم اما تیم همیشه رقابت کرده است و فصل گذشته توانست قهرمان لیگ شود.

وی ادامه داد: من این احساس را ندارم که توجه ما به فصل آینده معطوف شده باشد. تمام آنچه که ما نیاز داریم این است که یکی از تیم‌های بالای جدول بلغزد. من نگفتم که درباره آینده تصمیمی گرفته‌ام.

بارسا نیوز

من گفتم که شکست یا پیروزی باعث نمی‌شود که شیوه نگرش من به مسائل تغییر کند.  سرمربی بارسلونا خاطرنشان کرد: هواداران به پیروزی‌های تیم‌شان عادت کرده بودند شاید خیلی زودتر از حالت طبیعی صبرشان لبریز شد اما تغییر دادن این شرایط در دستان ماست.
هر روز با بازیکنان صحبت می‌کنم اما جلسه ویژه‌ای با هیچ‌یک از بازیکنان نداشتم.

ویاضافه کرد: وقتی به بازیکنان و سن آنها نگاه می‌کنید، می‌بینید که رقابت کردن ایده‌آل است. همیشه بازیکنانی به تیم می‌آیند و می‌روند؛ در تیم‌های قهرمان هم این اتفاقات می‌افتد اما وقتی به سن بازیکنان توجه کنید؛ نیازی به تغییرات عمده نمی‌بینید.مارتینو گفت: از کاری که انجام داده‌ام به هیچ وجه راضی نیستم اما ما در این شرایط هنوز فرصت داریم. از حذف شدن از رقابت‌های لیگ قهرمانان نمی‌توانهیچ نتیجه مثبتی بیرون کشید و باید تنها به فرصت‌مان در مسابقات دیگر نگاهکنیم. باید به یاد داشته باشیم که هنوز فرصت داریم و یک لغزش از تیم‌های بالای جدول می‌تواند به سود ما تمام شود. 


وی افزود: نیمار را در اختیار نداریم و فکر نمی‌کند تا پایان فصل به میدانبرود. در این باره خوش‌بین نیستم. برای من و 99 درصد مردم در دنیای فوتبالمایه تعجب است که مردم درباره آینده مسی صحبت می‌کنند. بازیکنان گاهی خیلیعالی بازی می‌کنند و گاهی هم نه اما شما نباید به این اهمیت زیادی بدهید. چون این بازیکن مسی است شاید دیدن عملکرد بد از او سخت‌تر باشد اما سخت‌تر این است که ببینید مردم درباره آینده او در تیم حرف می‌زنند. نمی‌توانم ببینم که مسی در باشگاهی به جز بارسا با فوتبال خداحافظی کند.


مارتینو تأکید کرد: بازی هوایی شخصیت بازی اتلتیک بیلبائو است. آنها بازیکنان خوبی در بازی هوایی دارند مثل آدوریز و برخی بازیکنان دیگر به سرعت به درون محوطه جریمه می‌دوند. بیرون نگه داشتن آنها یک راه حل است. وی ادامه داد: من فکر می‌کنم تمام توجه من باید روی این فصل باشد. فکر می‌کنم این خیانت به گروه است که به فصل بعد فکر کنم. باید تمام تلاشم را در این فصل به کار ببندم. بالا بردن روحیه بازیکنان کار سختی است؛ گروهی کههمیشه برنده می‌شد، در انتهای یک ناکامی بزرگ قرار دارد. باید تلاش زیادی انجام دهیم.
برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.