پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نیمار و ترس از دست دادن جام جهانی!

کد خبر : 17106  |  زمان ارسال : یکشنبه 31 فروردین 1393
مهاجم بارسلونا تاکید کرد از اینکه رقابت های جام جهانی را به خاطر مصدومیت از دست بدهد، می ترسیده است.

نیمار بامداد پنجشنبه در فینال جام حذفی اسپانیا در دیداری که کاتالان ها ۲ بر یک مغلوب رئال مادرید شدند و از رسیدن به عنوان قهرمانی بازماندند از ناحیه پای چپ دچار مصدومیت شد.

بارسا نیوز

باشگاه بارسلونا روز پنجشنبه اعلام کرد مهاجم ۲۲ ساله کاتالان ها به مدت ۴هفته از حضور در میادین مسابقه محروم خواهد بود و احتمالاً تمامی دیدارهایباقیمانده فصل ۱۴-۲۰۱۳ لالیگا را از دست خواهد داد.
نیمار در فاصله کمتر از ۲ ماه مانده به آغاز رقابت های جام جهانی۲۰۱۴ برزیل در گفت و گو با شبکه تلویزیونی «گلوبو تی وی» برزیل گفت: همیشهاز اینکه به خاطر مصدومیت جام جهانی را از دست بدهم، می ترسیدم ولی تا ۳ هفته دیگر به شرایط مسابقه خواهم رسید و امیدوارم به بازی آخر بارسلونا در رقابت های لالیگا برسم.

فیلیپه اسکولاری، سرمربی برزیل روی نیمار حساب ویژه ای باز کرده تا سلسائو در خاک خود ششمین عنوان قهرمانی را در رقابت های جام جهانی به دست آورد. دپارتمان پزشکی تیم ملی فوتبال برزیل پس از گفت و گو با باشگاه بارسلونا اعلام کرد نیمار از طریق کار با وزنه و حرکات مخصوص در استخر روی فرم بازخواهد گشت.

نیمار عنوان کرد: اینکه از ترکیب تیم بیرون باشی و قادر به بازی و تمرین نباشی و ببینی که هم تیمی هایت بازی و تمرین می کنند،وحشتناک است.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.