پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نیمار: امیدوارم در بازی آخر لیگ برای تیم به میدان بروم؛ جام جهانی را از دست نخواهم داد

کد خبر : 17123  |  زمان ارسال : یکشنبه 31 فروردین 1393
نیمار تأیید کرد که امیدوار است با پشت سر گذاشتن مصدومیت خود، به بازی آخر بارسلونا در لیگ برسد.

گفته می شود که این مصدومیت در جریان دیدار مقابل رئال مادرید گریبان گیر او شده است و 4 هفته وی را دور از میادین نگه خواهد داشت.

بارسا نیوز

اما بنا به گزارش Sport، نیمار به تلویزیون برزیلی Globo گفته است که برای حضور در دیدار 18 می مقابل اتلتیکو مادرید تلاش خواهد کرد.


نیمار گفت: "می دانستم که این مدت مصدومیت طولانی خواهد بود و کمی ترسیده بودم. من به هیچ وجه این را دوست ندارم چرا که بعد از پایان فصل جامجهانی نیز در پیش است. اما می توانم در عرض سه هفته برگردم و امیدوارم در دیدار آخر لیگ، تیم را همراهی کنم.

تورمی وجود داشت که برای مدتی مرا اذیت می کرد. بیشترین کاری که می توانستم انجام دهم، آماده شدن برای آن مسابقه بود. من خیلی اذیت شده بودم ودر پایان بازی به سختی می توانستم راه بروم."

Sport افزود که نیمار آمادگی جسمانی خود را با رفتن به استخر حفظ خواهد کرد و کادر پزشکی تیم ملی برزیل نیز با کادر پزشکی بارسلونا در ارتباط خواهد بود.

نیمار افزود: "بیرون ماندن از زمین فوتبال و بدون تمرین و بازی کردن وحشتناک است. شما تمرینات هم تیمی های خود و بازی کردن آنها را می بینید اما هیچ کاری انجام نمی دهید. بیکار بودن بدترین احساس برای یک بازیکن است.

اشتیاق من بعد از فینال جام حذفی حتی بیشتر هم شده است. اراده و تمایل من به این معنی است که ام جهانی را از دست نخواهم داد."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.