پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تاتا: مسی در زمین جواب انتقادات را می‌دهد

کد خبر : 17140  |  زمان ارسال : دوشنبه 1 اردیبهشت 1393
ژاوی در خصوص بازی مقابل اتلتیک بیلباو می گوید: بازی خیلی خوبی بود، ما به ۳ امتیاز بازی نیاز مبرم داشتیم. ما باید شخصیت واقعی بارسا را به همه نشان دهیم. البته ما می توانستیم گلهای بیشتری به ثمر برسانیم اما از موقعیت هایمان به خوبی استفاده نکردیم.

بارسلونا که پس از سه شکست پیاپی روزهای تلخی را پشت سر گذاشت با یک پیروزی کمی از فشار خارج شد. آبی اناری‌ها در هفته‌ سی و چهارم رقابت‌های لیگا با نتیجه‌ دو بر یک آتلتیک بیلبائو را از پیش‌رو برداشتند تا موقتا به جایگاه دوم جایگاه جدول رده‌بندی صعود کنند.

بارسا نیوز

در حالی که این دیدار با نتیجه‌ تساوی یک بر یک دنبال می‌شد لیونل مسی با ضربه‌ای آزاد دروازه‌ حریف را باز کرد تا سه امتیا‌ز این دیدار به اندوخته آبی اناری‌ها اضافه شود.


خراردو مارتینو، سرمربی آرژانتینی بارسلونا پس از بازی سخنان خود را با ستایش از لیونل مسی آغاز کرد.

تاتا گفت: من برای مسی بسیار خوشحال هستم، چرا که او گل پیروزی ما را به ثمر رساند و جواب انتقادهای زیادی را داد. او با سخن گفتن به انتقادات رسانه‌ها نمی‌پردازد که حرف خود را در زمین میدان می‌زند. خو‌شبختا‌نه او در دیدار برابر آتلتیک بیلبائو عملکرد خوبی داشت و یک گل زیبا را هم به ثمررساند. این نشان می‌دهد که لئو نمایش خوبی داشته است.

تاتا افزود: فرصت‌های زیادی را بر روی دروازه‌ حریف خلق کردیم اما نتوانستیم از آنها به خوبی بهره ببریم. بازیکنان بارسلونا شجاعت خود را در این دیدار نشان دادند و لحظه‌ای دست از تلاش برنداشتند.

نکته جالب دیدار بارسلونا برابر آتلتیک بیلبائو صدای سوت تماشاگران پس از حضور فابرگاس در میدان بود. مارتینو دراین‌باره گفت: تمام آن چه می‌توانم درباره فابرگاس بگویم این است که او واقعا بازیکن شجاعی است. او نمی‌تواند آن چه را در درونش وجود دارد، پنهان کند و اصلا از اشتباه کردن در زمین نمی‌ترسد. فابرگاس فقط می‌خواهد بازی کند.

رسانه‌های اسپانیایی در روزهای اخیر از اختلاف الکسیس سانچس، مهاجم شیلیاییبارسلونا با تاتا مارتینو، سرمربی آرژانتینی این تیم نوشتند. سرمربی آرژانتینی آبی اناری‌ها در این باره گفت: سانچس در تمرین دیروز با نشاط و در حال خندیدن بود. او به من گفت که به زمین افتاده است و احساس درد می‌کند. چیزی درباره سخنان او نفهمیدم.

سرمربی آبی اناری‌ها در پایان سخنان خود گفت: وقتی یک تیم فرصت‌های زیادی را روی دروازه‌ حریف خلق می‌کند این نشان می‌دهد که پیروزی آنها تصادفی نبوده است. اگر مثل دیدار امروز برابر حریفان ظاهر شویم نسبت پیروزی ما بسیار بیشتر از نسبت شکست می‌شود. ما باید در دیدارهای آینده هم با همین قدرت ظاهر شویم.

بارسلونا با پیروزی که برابر آتلتیک بیلبائو به دست آورد 81 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به رئال مادرید در جایگاه دوم قرار گرفت.

در جدول رده‌بندی آتلتیکو مادرید با 85 امتیاز صدرنشین است. رئال مادرید هم با 79 امتیاز و با یک بازی کمتر در جایگاه سوم قرار دارد.

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.