سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تلاش غول‌های کاتالان برای به خدمت گرفتن دروازه‌بان نیوکاسل انگلیس

کد خبر : 17146  |  زمان ارسال : دوشنبه 1 اردیبهشت 1393
در صورتی که قانون ممنوعیت نقل و انتقال برای باشگاه بارسلونا لغو شود، این تیم احتمالا قصد به خدمت گرفتن دروازه‌بان نیوکاسل را خواهد داشت. 


باشگاه بارسلونا اخیرا به دلیل انجام تخلفاتی درباره نقل و انتقال بازیکنان جوان، از سوی فیفا به یک سال محرومیت از انجام هر نوع نقل و انتقال بازیکن محکوم شده است.


uploads/images/news/139302/7739v69d_n_f_c_barcelona_escudo-7730585.jpg

 این در حالی است که مقامات این باشگاه در تلاش برای لغو این ممنوعیت هستند.به همین دلیل است که مسئولان کاتالان‌ها قصد دارند در صورت لغو حکم مزبور و با توجه به احتمال خروج ویکتور والدز، دروازه‌بان خود از این تیم در پایان فصل، دروازه‌بان تیم نیوکاسل را به خدمت بگیرند.

بر اساس این گزارش، از سوی دیگر پینتو نیز که دروازه‌بان دوم بارسلون محسوب می‌شود، قصد دارد در پایان فصل نیوکمپ را ترک کند و به همین دلیل تیم کرول، گزینه نخست کاتالان‌ها برای خرید تابستانی است.

در واقع دو دروازه‌بان اصلی بارسلون از تمدید قرارداد جدید امتناع کرده‌اند و این در شرایطی است که تیم یوونتوس ایتالیا نیز به دنبال به خدمت گرفتن کرول هلندی است.

به گزارش شفقنا ورزشی، مقامات باشگاه بارسلونا همچنان امیدوارند که حکم اعمال شده علیه آنان درباره ممنوعیت نقل و انتقال بازیکنان در یک سال آینده برداشته شود تا این تیم دست کم بتواند تعدادی از بازیکنان مورد نیاز خود را بخرد و این در حالی است که پپه رینا، دروازه‌بان لیورپول درخواست بارسلون برای پیوستن به این تیم را رد کرده است.

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.