پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نظر سرمربی آرژانتین در جام جهانی در مورد مسی

کد خبر : 17210  |  زمان ارسال : چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393
تیم ملی کشورمان در شب، سی ویکم خرداد ماه با سرشناس‌ترین حریف خود در جام جهانی یعنی تیم ملی آرژانتین روبه رو می‌شود.

مربی این تیم، الخاندرو سابه یا به تازگی مصاحبه ای را در مورد شرایط تیم ملی آرژانتین و جام جهانی 2014 برزیل انجام داده است که خلاصه آن به شرح زیر است؟

نظر سرمربی آرژانتین در جام جهانی در مورد مسی

آقای سابه یا، معمولا مشاهده می‌شود که زمان تماشای مسابقات دست شما روی قلبتان است، آیا در مسابقات جام جهانی هم همین گونه عصبی هستید؟

من خیلی دوست ندارم که به آینده دور فکر کنم، در واقع من در ابتدا بر روی صعود به جام جهانی تمرکز کرده بودم، پس از آن منتظر قرعه کشی ومشخص شدن همگروههایمان در جام جهانی بودم. ولی در کل بایید بگویم شما درست می‌گوید من معمولا کمی عصبی هستم..

با خانواده و دوستانتان در مورد جام جهانی صحبت می‌کنید؟

خیلی صحبت نمی‌کنم، آن‌ها در واقع سعی می‌کنند که به من آرامش بدهند، دوستان وخانواده ام می‌دانند که من به خاطر جام جهانی تحت فشار هستم، بیشتر اوقات را در خانه به مشاهده مسابقات فوتبال و آنالیز آنها می‌گذرانم، آنقدر روی صندلی نشستم که انگار این وسیله لباس تنم شده است.

دو تفکر در مورد هم گروهی‌هایتان در جام جهانی وجود دارد، عده ای معتقدند که گروه شما آسان است و عده ای دیگر می‌گویند در جام جهانی تیم ضعیف وجود ندارد کدام یک از این دو تفکر را قبول دارید؟

من بین دو این حالت را قبول دارم، اگر ما آماده باشیم وبا تمرکز بازی کنیم، این گروه ساده‌ترین گروه جام جهانی است واگر بدون آمادگی لازم باشیم ما سخت‌ترین گروه را در جام جهانی خواهیم داشت.

خطر آسیب دیدگی بازیکنانتان را در جام جهانی تهدید می‌کند، آیا شما جانشینی برای بازیکنی مانند مسی دارید؟

ما چند بازی را بدون لیونل مسی بازی کرده‌ایم، اما واقعیت این است که او بازیکنی بی همتاست. هیچ باشگاه و تیم ملی در جهان وجود ندارد، که بتواند غیبت بازیکنی مانند مسی را تحمل کند.

زمانی که مسی از آخرین مصدومیتش رها شد شما جه احساسی داشتید؟

 

زمانی که او مصدوم بود من مجبور بودم چشمان را به روی یکی از بهترین بازیکنان جهان ببندم. وقتی که او دوباره برگشت واقعا احساس خوبی داشتم.

آیا توز را برای جام جهانی به تیم ملی دعوت می‌کنید؟

ترجیح می‌دهم در مورد بازیکن خاصی صحبت نکنم، می‌دانم که توز بازیکن بزرگی بوده است وبه همین دلیل دعوت نکردن از او برای من با انتقاداتی همراه بوده است.

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.