پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گورادیولا :بارسا به زودی به جمع بزرگان اروپا باز می گردد

کد خبر : 17224  |  زمان ارسال : چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393
گواردیولا در مصاحبه جذاب خود با کانال پلاس ضمن تمجید از رئال ، عنوان کرده که تیمش در بازی امشب سعی خواهد کرد تا بازی خود را بر میزبان تحمیل کند.


امشب جدال بسیار حساس رئال مادرید و بایرن مونیخ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد. دیداری که می تواند جذابیت های بسیار زیادی در متن و حاشیه داشته باشد. بازگشت گواردیولا به عنوان سرمربی بایرن به برنابئو یکی از جذابیت های این بازی است.

بارسا نیوز


به همین بهانه کانال پلاس مصاحبه ای با این مربی موفق اسپانیایی ترتیب داده که در زیر می آید :

نظرتان در مورد بازی امشب با مادرید ؟

رئال مادرید همیشه رئال مادرید است . یک تیم قدرتمند که باید به آن تحت هر شرایطی احترام گذاشت. تاکید می کنم که رسیدن به این مرحله کار بسیار سختی است و هر دو تیم کار بسیار دشواری برای رسیدن به فینال پیش روی دارند.

بایرن این اواخر شکست های بدی متحمل نشده ؟

برای بازیکنان یک هدف تعیین کردم و از آنها خواستم که خودشان عملکردشان در هفته های اخیر را ارزیابی کرده و به یک استدلال برای این شکست ها برسند. مشکل اینجاست که بیش از حد نرمال شکست خوردیم و امتیاز از دست دادیم. باید ببینیم که امشب چه اتفاقی خواهد افتاد ؛ اما بایرن یک تیم جنگجو و رقابتی است و نسبت به عملکرد مثبت تیمم اطمینان دارم.

مادرید را چطور تیمی دیده اید ؟

مادرید با آنچلوتی تغییر سیستم داده و بیشتر از همیشه بازی عرضی از این تیم می بینیم. ضمن اینکه همچنان در ضد حملات تیمی بسیار خطرناک است. این مساله را در فینال کوپا دل ری مقابل بارسا به وضوح دیدم. در واقع هر زمان که ارده کند می تواند هر دو سیستم را پیاده کند. نمی دانم امشب چگونه بازی خواهند کرد اما هر اتفاقی که بیفتد خودمان را با آن وفق خواهیم داد. اما باید صادقانه بگویم که رئال بصورت تاریخی یک تیم ماهر در انجام ضد حمله است و بهتر از هر تیمی در تاریخ این کار را انجام داده است. مادرید با داشتن بازیکنی مثل گرت بیل و همچنین رونالدو و بنزما ، تیمی بسیار دونده است و ابزار های لازم برای سیستم دفاع ضد حمله را دارد. ما هم سعی می کنیم بازی خودمان را تحمیل کنیم.

برای مهار گرت بیل چاره ای اندیشیده اید ؟

در بازی رئال و بارسا هیچکس در آن لحظه نمی توانست جلوی گرت بیل را بگیرد . او بارترا را محو کرد و دفاع بارسا عملا کاری نمی توانست انجام دهد ؛ در حالی که شرایط بازی به نفع بارسا پیش می رفت.بوسکتس میانه زمین را به خوبی تحت کنترل داشت و ماسکرانو و بارترا هم عملکرد بدی نداشتند. اما در یک لحظه بیل همه چیز را تغییر داد. وقتی شما در مقابلتان بازیکنی مثل گرت بیل را می بینید که هم پاهای قدرتمند و دونده ای دارد و هم بازیکن بسیار با کیفیتی است ؛ چاره ای ندارید که والدین او را بخاطر خلق چنین اعجوبه ای تحسین کنید ! ( می خندد)

انتقادات چهره های مشهور تاریخ بایرن از تغییرات تاکتیکی بوجود آمده در این تیم ، شما را آزار نمی دهد ؟

باید اعتراف کنم که خیلی این انتقادات باعث آزار من نشده است. قبل از امضای قرارداد از این مساله مطلع بودم و سعی می کنم نسبت به این اتفاقات دید مثبتی داشته باشم و به نفع خودم از آنها استفاده کنم . همه اینها برای من تجربه بزرگی به حساب می آیند. همچنان معتقدم که در بایرن نیز همانند تیم های بزرگ مثل بارسا ، مادرید ، یووه و میلان ؛ تا زمانی که برنده می شوی اوضاع به نفع تو پیش خواهد رفت.

عدم حضور بارسا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان برای شما تعجب آور نیست ؟

مسلما همینطور است. اما باید بگویم که از طرف دیگر بارسا شش سال پیوسته در این مرحله حضور داشت و این نکته مثبت قضیه است. وقتی یک توالی بهم می خورد ، همیشه این بحران است که خودش را وارد می کند. اینکه شش سال پی در پی در این مرحله حضور داشته باشی می تواند یک رکورد عالی برای  باشگاه محسوب شود و یک الگو برای باشگاه های دیگر ! به هر حال فوتبال همین است و نمی توان همیشه پیروز شد. شک ندارم که بارسا بزودی به جمع بزرگان اروپا باز خواهد گشت.

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.