پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ژاوی : 10 روز پیش اگر کسی به ما می گفت که بارسا شانس قهرمانی دارد می گفتیم عقلش را از دست داده

کد خبر : 18120  |  زمان ارسال : چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393
خداحافظی پویول دراور است .او برای این نسل یک الگو به حساب می آید . کارلس رهبر این گروه است و با قدرت هم این کار را انجام داده است.

به فینال لالیگا در روز شنبه نزدیک و نزدیک تر می شویم و تمام توجهات در فوتبال اسپانیا پس از فینال امشب یورولیگ بین سویا و بنفیکا ، معطوف به این بازی خواهد شد.

 کما اینکه تب این مسابقه به نوعی از تب مسابقه فینال یورولیگ هم داغ تر است.ژاوی هرناندز کاپیتان دوم بارسلونا در یک نشست خبری در مورد حال و هوای این روزهای بارسلونا صحبت کرده است :

یک فرصت خوب دیگر برای بارسا

واقعا به این قضیه با دیدن منفی نگاه می کردیم. از نظر ما لالیگا از دست رفته بود و حالا یک فرصت معجزه وار دیگر نصیب ما شده است.در خانه بازی می کنیم و در کنار هوادارانمان. همه چیز به نفع ما است و باید پیروز شویم.

ورزشگاه در روزمسابقه باید پر از تماشاگر باشد با علم به اینکه ما قادر به برتری در مقابل اتلتیکو هستیم. 10 روز قبل اگر کسی به ما می گفت که ما شانسی برای قهرمانی خواهیم داشت او را دیوانه خطاب می کردیم.

انتقادات ماه های اخیر

نمی توان دهان همه را بست . این کار غیر ممکن است. برای این کار باید قهرمان شویم . این تنها راه جواب دادن به انتقادات است.

 شکوفایی یک نسل 

یک نسل فوق العاده هنوز در بارسا بازی می کند. ما می توانیم یک سال بزرگ دیگر را نیز در این باشگاه رقم بزنیم. بازی روز شنبه یک بازی بی نظیر است و نمی دانم که بار دیگر این شب تکرار خواهد شد یا خیر ؟

این بازی ؛ فینال فصل است که می تواند اوج شکوفایی این نسل را رقم بزند.حیاتی تر از این بازی وجود ندارد.

اتلتیکو مادرید رقیب فینال لالیگا

حریف بسیار دشواری است . بهترین تیم دفاعی اروپا. بسیار خوب دفاع می کند ؛ بسیار خوب پرس می کند و در خط حمله هم جسور و سریع هستند .

روی فرم ترین تیم اروپا بدون شک اتلتیکو است. 5 بار با آنها در این فصل بازی کرده ایم. 1 بازی را باخته ایم و 4 بار دیگر هم به تساوی رسیده ایم.

تنها راه پیروزی بر این تیم به اعتقاد من گل زدن در ابتدای بازی است ؛ قبل از اینکه آنها موفق به سازماندهی تیمی خود شوند . باید زودتر از اتلتیکو به گل برسیم.

لیست تیم ملی اسپانیا برای جام جهانی

این تصمیم مربی ماست. بازیکنان موثر و مهمی به تیم ملی دعوت شده اند . هر چند که بازیکنان شایسته دیگری هم وجود داشتند که در انتظار یک فرصت کوچک بودند. در هر صورت باید به تصمیمات دل بوسکه احترام گذاشت.

خداحافظی والدس از بارسا و پویول از فوتبال

دردآور است.هر دو از بهترین دوستان من هستند. پویول برای این نسل یک الگو به حساب می آید. او رهبر این گروه است و با قدرت هم این کار را انجام داده است. از او در داخل و خارج زمین پیروی می کردیم. والدس هم به همچنین . او بهترین دروازه بان تاریخ بارسلوناست.

شایعات در مورد جانشینی لوئیس انریکه بجای مارتینو

همه اینها گمانه زنی است . در اینجا وقت نداریم که در مورد ورودی ها و خروجی ها صحبت کنیم. کارهای زیادی برای انجام دادن داریم .

با انریکه ارتباط خوبی دارم ولی باید به تاتا احترام بگذاریم. قدر او را می دانیم او بسیار برای این تیم زحمت کشیده است. برای او در دنیای خارج از فوتبال هم احترام زیادی قایل هستم.

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.