پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کارلس پویول در مراسم خداحافظی با بارسلونا: هر چه داشتم برای بارسا گذاشتم؛

کد خبر : 18167  |  زمان ارسال : جمعه 26 اردیبهشت 1393
کارلس پویول کاپیتان جاودانه باشگاه بارسلونا در مراسمی که امروز سران بارسلونا برای تقدیر و خداحافظی از او ترتیب داده بودند، شرکت کرد و ابراز امیدواری کرد که یارانش در بارسا بتوانند با قهرمانی در رقابت های لالیگا آن را به تاتا مارتینو و تیتو ویلانوا سرمربیان فعلی و سابق آبی اناری ها تقدیم کند.


به گزارش AS، کاپیتان پویول در راسمی که از ساعت 13:30 دقیقه به وقت محلی و با حضور ریاست باشگاه براسلونا، آندونی زوبی زارتا، کادر فنی و بازیکنان تیم اصلی بارسلونا در سالن آدیتوری 1899 برگزار شد، پیرامون مسائل مختلفی به صحبت پرداخت.

بارسا نیوز


آینده: "اولین و مهم ترین هدف من در حال حاضر بازیابی و بهبود کامل زانویم است و پس از آن می خواهم که برای مدتی به خوبی به استراحت بپردازم و سپس  با مشورت همسرم  درباره آینده تصمیم گیری خواهم کرد.

من می خواستم که در تیم باقی بمانم و به فوتبال اداه دهم اما شرایط زانویم این اجازه را به من نداد و من گمان نکنم که به مربیگری روی بیاور اما با باشگاه صحبت هایی برای حضور در پست هایی دیگر انجام داده ام."

نصیحت به فرزندانم: "از هر روز زندگی شان لذت ببرند و رویاهای شان را فراموش نکنند. من هنگامی که در محله خود با برادران و دوستانم فوتبال بازی می کردم هیچ گاه تصور رسیدن به چنین حایگاهی و زندگی در رویای میلیون ها کودک و نوجوان در سراسر جهان را نمی کردم. پدرم همواره به من می گفت اگر تو را از نیوکمپ بیرون انداختند سعی کن تمام تلاشت را کرده باشی تا احساس پشیمانی نکنی و برای همین من تا آخرین لحظه نیز برای حضور در تیم نهایت تلاشم را کردم."

بهترین لحظه حضور در دنیای فوتبال: "وقتی که در لندن آبیدال جام لیگ قهرمانان اروپا را بالای دستش برد. او لیاقت و شایستگی این کار را داشت بیشتر از هر کس دیگری."

لالیگا: "امیدوارم که قهرمان شویم و اطمینان دارم همه تلاش خود را برای رسیدن به آن به کار خواهیم بست زیرا امسال دلیل ویژه ای نیز برای قهرمانی شدن داری. من امیدورام که تیم بتواند با پیروزی برابر اتلتیکو قهرمان شود تا آن را به تاتا کسی  که بسیار شایسته تر از کسب تنها یک قهرمانی است و اقعا برای من همانند یک الگو بود و همچنین به تیتو تقدیم کنیم. ما در ماه های اخیر نتایج خوبی را کسب نکردیم اما با این وجود باز هم شانس قهرمانی در لیگ را داریم. من در مسابقه شنبه برابر اتلتیکو بازی نخواهم کردو مربیان نیز این را می دانند که در نیمکت هم حضور نخواهم داشت زیرا تیم برای قهرمانی خواهد جنگید و از طرفی من هم به بهبودی کامل نرسیده ام."

سخنرانی برای هوادارن: "گمان نکنم قبل از بازی چنین اتفاقی بیفتد اما در صورت قهرمانی همانند هیشه به همراه همه بازیکنان این کار را خواهم کرد."

کاپیتان و رهبر آینده تیم: "بازیکنان زیادی بعد از من هستند که هم با تجربه اند و هم می توانند رهبری تیم را به دست گیرند، همانند ژاوی،و اینیستا. چیزی که مشخص است این است که بازوبند در فصل آینده  بر دست فرد شایسته ای بسته خواهد شد."

ویکتور والدز: "دوران بازیگری او در فوتبال هنوز تمام نشده است اما با این حال از اتفاقی که این فصل برای او رخ داد واقعا ناراحت شدم. ویکتور یک دوست فوق العاده برای من بود و ما باید به تصمیم او احترام بگذاریم از نظر من او همچنان بهترین دروازه بان چهان است."

لوئیز انریکه: "دوستان فوق العاده ای برای هم بودیم و هستیم. او در انگیزه دادن به اطرافیانش بی نظیر است اما چیز بیشتری در ورد نحوه کاری او به عنوان مربی نمی دانم زیرا با انریکه سرمربی کار نکرده ام."

تاتا مارتینو: "اگر بازیکنان این همه به او احترام می گذارند و از او به خوبی یاد می کنند به خطر این است که شایستگی و لیاقت ان را دارد. او در تمام طول فصل مرا به خوبی درک می کردو من از او سپاسگذارم. مربیگری در بارسا یک اصل ساده دارد: در تما مسابقات باید پیروز شوید و زیبا نیز بازی کنید اما رسیدن به آن بسیار دشوار است. در این فصل به خاطر دلایل زیادی اوضاع تیم خوب پیش نرفت اما ایدوارم که با پایانی خوش به اتمام برسد."

لوئیز فن خال: "از نظر تاکتیکی فوق العاده است او همواره برای شورت و کمک به شما آمده است و به تمام جوانان و تازه وارد ها فرصت درخشش  را می دهد."

بازی در قطر: "همواره با رائول صحبت میکنم اما نه درباره این موضوع. زانویم برای بازی کردن جواب نمی دهد و نمی توانم که دیگر فوتبال بازی کنم."

ماندن در تاریخ باشگاه: "نه تنها من بلکه تمامی این بازیکنان در تاریخ بارسا ماندگار هستند."

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.