پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی، سلاح مخفی بارسا برای مذاکره با مهاجم آرژانتینی | تلاش سیتی برای حفظ آگوئرو

کد خبر : 18822  |  زمان ارسال : شنبه 10 خرداد 1393
سیتیزن‌ها به او اعلام کرده‌اند که او مهم ترین بازیکن تیمشان است.

بدون شک بارسلونا می‌خواهد سرخیو آگوئرو را در تابستان به نوکمپ بیاورد.لئو مسی دوست دارد کنار او بازی کند و مدیران آبی اناری ها نیز از حضور اواستقبال می‌کنند.

بارسا نیوز

نه فقط برای خوشحال کردن مسی، بلکه  به خاطر کیفیت‌های فوق‌العاده ی مهاجم آرژانتینی.انتقال او به بارسلونا البته خبر جدیدی نیست و حدود دو سال است که این شایعه مطرح است و اگر تا به الان اقدامی از طرف بارسا انجام نشد، دلیلش اینبود که آنها بازیکنان مورد نیازشان را در اختیار داشتند.



بارسلونا مذاکرات را شروع کرده است. آنها مستقیما این کار را انجام نداده‌اند بلکه از طریق واسطه ها ارتباط برقرار کرده‌اند. البته سرخیو نیز با این انتقال مخالفتی ندارد ولی منچسترسیتی هیچ تمایلی به از دست دادن ستاره ی خط هجومی اش ندارد. سوال اینجاست که آیا آنها می‌توانند بارسلونا را تا پایان نقل و انتقالات از سرخیو دور نگه دارند یا نه زیرا به پنجره ی نقل و انتقالات به تازگی شروع شده است.

فران سوریانو بگیریستیان، از اعضای کادر فنی سیتی، با او صحبت کرده‌اند وبه او هشدار داده‌اند که بارسلونا و مسی به او برای این انتقال فشار خواهند آورد. به او گفته شده که مهم‌ترین تکه ی پازل پروژه ی سیتی او است آنها می‌خواهند تیم را بر اساس او بسازند. اگر منچسترسیتی قهرمان لیگ قهرمانان شود، آنگاه او از طرف تمام دنیا تمجید خواهد شد و احتمال بردن توپطلا برایش به وجود خواهد آمد.

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.