پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویدال: شیلی می تواند تا فینال هم پیش برود؛ این بهترین نسل فوتبالی تاریخ کشور ماست

کد خبر : 19706  |  زمان ارسال : دوشنبه 2 تیر 1393
آرتورو ویدال دیروز (یکشنبه) طی مصاحبه ای اعلام کرده شیلی حتی می تواند به فینال جام جهانی 2014

به گزارش Four Four Two، شیلی موفق شده در گروه دوم رقابت ها، با دو برد مقابل استرالیا و اسپانیا، صعود خود به دور یک هشتم نهایی بازی های جام جهانی را قطعی کند و البته امیدهای اسپانیا برای قهرمانی پیاپی در این رقابت ها را ناامید کند.

بارسا نیوز

ستاره یوونتوس و تیم ملی شیلی، بعد از بازی با لاروخا در ورزشگاه ماراکانا، از طریق توئیترگفته بود آنها می توانند برای بازی فینال دوباره به این ورزشگاه باشکوه، بازگردند. ویدال دیروز در این باره گفته است:


"بله، به جملاتی که در توئیتر نوشتم، اعتقاد دارم. بعد از بازی با اسپانیا، چنین حسی به من دست داد. اگر بتوانیم در باقی مانده بازی ها هم بهخوبی بازی با اسپانیا به عنوان قهرمان جهان، عمل کنیم، مطمئن ام می توانیمدر فینال حضور داشته باشیم. به نظر من، این بهترین نسل بازیکنان شیلی در تاریخ کشور ماست. این هم به خاطر کیفیت بازیکنان و حضور تعداد زیادی از آنها در تیم های خارج از شیلی است. فکر می کنم وقتی این بازیکنان در کنار هم قرار می گیرند، چنان تیم قدرتمندی می سازند که قبلا هرگز دیده نشده است."

شایان ذکر است شیلی امسال برای بار چهارم در دور حذفی رقابت های جام جهانی، حضور خواهد داشت در حالی که بهترین نتیجه تاریخ آنها، مقام سومی شاندر سال 1962 در خاک خودی بوده است. آنها امشب از ساعت 20:30 به وقت ایران،در آخرین بازی دور گروهی شان، مقابل هلند قرار خواهند گرفت تا برای سرگروهی و اجتناب از روبرویی با برزیل میزبان، مبارزه کنند.

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.