پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جانشین ژاوی از آلمان می آید؛ بارسا هم کروس را می خواهد

کد خبر : 19744  |  زمان ارسال : سه شنبه 3 تیر 1393
بارسلونا خواهان کروس

به نقل از کیکر، قرارداد این بازیکن در پایان فصل آینده به اتمام می رسد و مسئولان بایرن موفق به تمدید قرارداد او نشده اند. در چند وقت اخیر اخباری مبنی بر تمایل تیم هایی نظیر منچستریونایتد و رئال مادرید برای جذب این بازیکن منتشر شده است.


بارسا نیوز


بعد از بازی های آلمان مقابل پرتغال و غنا در جام جهانی، رسانه های انگلیسی مجدداً از تمایل فن خال برای جذب کروس گفتند. چندی قبل گفته شد که فن خال تمایلی برای جذب کروس ندارد.

اما منچستر تنها تیمی نیست که به جذب کروس علاقه مند است. رسانه های اسپانیایی از تلاش رئال مادرید برای جذب هافبک 24 ساله بایرن خبر داده اند و اکنون کیکر مدعی است که بارسلونا هم خواهان این بازیکن شده است و پیشنهاد رسمی خود را برای جذب او آماده کرده اند.

کاتالانی ها فصل گذشته را بدون جام به پایان بردند و با پیوستن لوئیز انریکه تغییراتی در بازیکنان این تیم ایجاد شد. فابرگاس و ژاوی از این تیم جدا شده اند و فعلا در خط هافبک پیوستن ایوان راکیتیچ به این تیم قطعی شده است. اکنون به نظر می رسد بارسایی ها برای جانشینی ژاوی روی کروس دست گذاشته اند.

فولکر استروت مدیربرنامه های کروس درباره این اخبار گفت: "هر خبری که رسانه های دیگر کشورها منتشر می کنند در آلمان بدون بررسی قطعیت می یابد. "

استورت درباره علاقه بارسلونا به کروس هم گفت: "نظری ندارم. "
برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.