پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رسیدن به توافق با سوارز نزدیک است ؟

کد خبر : 19900  |  زمان ارسال : یکشنبه 8 تیر 1393
ترجمه شده توسط : ایمان             اختصاصی بارسا نیوز        

حرکت لوئیز سوارز به سمت بارسلونا اجتناب ناپذیر است . تنها موضوع بستن قرارداد با سوارز است . سوارز و باشگاه بارسلونا متقائد شده اند که این انتقال انجام میشود . باشگاه لیورپول میتواند مقاومت بیشتری کند اما در نهایت سوارز به بارسلونا میرود .

بارسا نیوز

در انگلستان نگاه ها به سوارز خوب نیست و سوارز چه بخواهد و چه نخواهد باید از لیگ جزیره خداحافظی کند . حال پیشنهاد بارسلونا برای خرید سوارز به چه صورت است ؟ در ادامه


پیشنهاد بارسلونا :


گفته میشود در ساعات آینده اولین تماس بین باشگاه بارسلونا و لیورپول برقرار میشود . واقع بینانه ترین پیشنهاد آن است که باشگاه بارسلونا در ازای دادن الکسیس سانچز شیلیایی به باشگاه لیورپول بتواند سوارز را با قیمتی در حدود 30 میلیون یورو خریداری کند . البته باشگاه لیورپول برای سوارز 80 میلیون درخواست کرده است که گفته میشود بارسلونا کمی بیشتر از 60 میلیون را نپذیرفته است .

 
بارمتئو چه کار میکند ؟

پس از ارزیابی های اولیه در روزهای اخیر رئیس باشگاه بارسلونا برای سرعت بخشیدن به خرید سوارز دست به کار شده است . باشگاه معتقد است که بارمتئو انگیزه ی فوق العاده ای برای خرید این مهاجم اروگوئه ای دارد . مطمئنا در صورت نخریدن سوارز احساسات بسیاری از هواداران به بازی گرفته میشود و باشگاه تلاش خود را برای عملی کردن وعده هایش انجام میدهد . اما همچنان بزرگترین مساله این است . سوارز با چه قیمتی راهی نیوکمپ خواهد شد ؟
برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.