پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فان‌خال: شانس ما و آرژانتین 50-50 است

کد خبر : 20216  |  زمان ارسال : چهارشنبه 18 تیر 1393
 سرمربی تیم ملی هلند معتقد است هر دو تیم در بازی بامداد پنجشنبه از شانس یکسانی برای صعود به فینال برخوردارند.

هلند و آرژانتین بامداد پنجشنبه در دیداری حساس در مرحله نیمه نهایی جام جهانی برابر هم به میدان می‌روند. 

بارسا نیوز

لوئیس فان خال سرمربی تیم ملی هلند پیش از دیدار برابر آرژانتین گفت: بازی سختی در پیش داریم. هر دو تیم شانس رسیدن به فینال دارند.


سرمربی تیم ملی هلند در ادامه گفت: با تیمی بازی می‌کنیم که بازیکنان بزرگ زیادی در ترکیب خود دارد و امسال در جام جهانی عملکرد خوبی داشت. در کل دوست ندارم از بازیکن خاصی نام ببرم اما نباید فراموش کنیم که لیونل مسی بهترین بازیکن جهان در ترکیب آرژانتین به میدان می‌رود. در روزهای گذشته تمرین‌هایزیادی برای چگونگی مهار مسی و بازیکنان آرژانتین داشتیم. مسی در این جام گل‌های مهم و باارزشی به ثمر رساند و توانسته بار دیگر ارزش‌هایش را نشان دهد. این کار را ما را در بازی نیمه نهایی سخت می‌کند. باید کاملا حواس‌مانبه او باشد. یک لحظه غفلت ممکن است نتیجه بدی برای ما رقم بزند اما ما در بازی چهارشنبه برابر آرژانتین به میدان می‌رویم نه مسی. در واقع همه آرژانتین مسی نیست.

سرمربی تیم ملی هلند در پایان درباره ترکیب احتمالی لاله‌های نارانجی در بازی برابر آرژانتین گفت: از الان نمی‌توانم بگویم که چه بازیکنانی قرار است برابر آرژانتین به میدان بروند. برای مثال ما دو دروازه‌بان خوب و آماده به نام کیلسن و کرول داریم که هر دو این بازیکنان در بازی با کاستاریکا به ما کمک کردند تا بتوانیم به این مرحله صعود کنیم. بقیه بازیکنان نیز همین شرایط را دارند. خوشبختانه مصدومیت ده‌یونگ به پایان رسیده و این بازیکن شاید برابر آرژانتین به میدان برود. وقتی ده‌یونگ مصدوم شد فکر کردیم که جام برای او به پایان رسیده اما یک معجزه توانست او را دوباره به جمع ما برگرداند. بقیه بازیکنان نیز مشکلی ندارند فقط فان پرسی در چند روز گذشته با مشکل دل‌درد دست و پنجه نرم کرده که بعید می‌دانم مشکل خاصی برای او باشد.

هلند تاکنون سه بار به فینال جام‌های جهانی راه یافته و در هر سه بار برابر حریفان خود شکست خوردهاست. آخرین بار هلند در جام جهانی 2010 برابر اسپانیا با یک گل شکست خورد ونتوانست به قهرمانی برسد.
برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.