پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش؛ نگاه بارسا به انتقال فرتونگن

کد خبر : 20278  |  زمان ارسال : پنجشنبه 19 تیر 1393
گزارش

نام ژان فرتانگن مدافع بلزیکی 27 سال، برای اولین بار زمانی که در آژاکس بازی می کرد در لیست خرید بارسا دیده شد. سال 2012، با وجود این که فرانک دی بوئر، خودش خرید این بازیکن را به بارسا پیشنهاد داد

 اما مسئولین این باشگاه و مربی وقت تیم، مایل به انتقال یک مدافع نبود و فرتونگن با مبلغ 12 میلیون یورو راهی تاتنهام شد.حال، پس از یک فصل خوب در لیگ برتر، باشگاه تاتنهام اگر قصد فروش این بازیکن را نداشته باشد، قطعا فرتونگن را با قیمت بالاتری به فروش خواهد رساند.

بارسا در حال حاضر به شدت نیاز به تقویت خط دفاعی اش دارد، مدت هاست نام های زیادی در گزارش ها منتشر می شود، اما تاکنون هیچ بازیکن در این خط به صورت رسمی راهی نیوکمپ نشده است.
 ال موندو دپورتیوو گزارش می دهد، فرتونگن بازیکنی است که تقریبا نحوه حرکاتش و پست بازی اش نزدیک به جرمی متئو، مدافع فرانسوی والنسیا می باشد، این بازیکن 30 سال فرانسوی نیز مدت هاست خبرهایش در نشریات مختلف دیده می شود، مبنی بر انتقال او از والنسیا به بارسا.
حال با وجود عملکرد مناسب فرتوگن در جام جهانی و هم چنین پا فشاری مدیر والنسیا بر نفروختن متئو، امکان دارد بازیکن بلژیکی اولویت اول انریکه در جناح چپ و قبل خط دفاع ( در مواقع ضروری ) قرار بگیرد.
فرتونگن،  در بازار نقل و انتقالات ارزشی حدود 22 میلیون یورو دارد، تنها 2 میلیون بیشتر از مبلغ آزادسازی قرارداد متئو. بارسا مدت هاست تلاش می کند تا متئو را با قیمت 11 میلیون یورو به خدمت بگیرد اما پیتر لیم موافقت نمی کند؛ به نظر می رسد ارزش یک بازیکن 27 سال بیشتر از یک بازیکن 30 سال باشد، علاوه بر این فرتونگن از کیفیت بالاتری نیز برخوردار است.
انتقال برنات از والنسیا به بایرن مونیخ وضعیت انتقال متئو را پیچیده تر کرده است. حال اگر چه بازی های خوب فرتونگن در تاتنهام و هم چنین جام جهانی کار را برای بارسا سخت تر کرده است، اما کاتالان ها امیدوارند موفق شوند او را به جمعشان اضافه نمایند.

فرتونگن تا سال 2016 با تاتنهام قرارداد دارد، گفته می شود او بیان کرده که آینده اش مشخص نیست اما هیچ پیشنهادی از سوی باشگاه بارسا نداشته است.
برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.